Gå til innhold

Min siste reise

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lenge tenkt at jeg skal legge igjen noen ord, men tiden gikk så altfor fort:hjerte: Takk for at du har vært så modig som har delt dette med oss, du har satt dypere spor enn du aner. Håper reisen blir fredfull og fin, du kan få hvile nå:hjerte:

Tenker på dere alle, særlig Mannen og Mini.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Tenker mye på deg Baremei. Du har et Nick som ikke helt passer :-) du er ikke "bare" du. Takker deg for å dele,og for at du har fått så mange av oss til å se kjære du <3 håper du har det smertefritt og rolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord blir noen ganger så fattig når man hører om slike tilfelle som dette. All ære til TS som har gitt oss et innblikk i hennes siste tid. Det har vært vondt og trist og lese om.. samtidig som det har gitt meg og andre innblikk i hvordan den siste tiden for kanskje mange kan være. Det er ufattelig urettferdig at en så ung person skal dø fra sin mann og barn. Jeg finner ingen mening med det. Jeg har en søster som bare er ett år yngre enn deg, og det føles ikke naturlig at døden skal komme så tidlig for noen. 

Du har laget minner for livet etter deg. Når ditt barn blir eldre vil det kunne ha glede av å mimre deg gjennom opptakene som du gjorde. Han vil både forstå og vite at det at mamma hans er glad i han, og han vil alltid bære med seg deg i sitt hjerte. Din mann vil alltid elske deg. Kjærligheten er evig. For i hans hjerte og resten som holder av deg så er du alltid i livet i form av gode minner. 

Jeg tror ikke på at døden er et endelig avskjed. Jeg tror at i verden vi kommer til etterpå er et bra sted.  Det er ingen smerte bare glede.Vi hAr muligheter til å følge med på hva de gjenlevende foretar seg. Jeg tror at man møter igjen sine kjære når man selv får bort. Tiden går fort på den andre siden. Flere ti år her nede kan være som sekunder der. 

Ord er som sagt fattige. Men jeg tenker masse på dere . Hvil i fred Baremei.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi
9 minutter siden, tussi84 skrev:

Ord blir noen ganger så fattig når man hører om slike tilfelle som dette. All ære til TS som har gitt oss et innblikk i hennes siste tid. Det har vært vondt og trist og lese om.. samtidig som det har gitt meg og andre innblikk i hvordan den siste tiden for kanskje mange kan være. Det er ufattelig urettferdig at en så ung person skal dø fra sin mann og barn. Jeg finner ingen mening med det. Jeg har en søster som bare er ett år yngre enn deg, og det føles ikke naturlig at døden skal komme så tidlig for noen. 

Du har laget minner for livet etter deg. Når ditt barn blir eldre vil det kunne ha glede av å mimre deg gjennom opptakene som du gjorde. Han vil både forstå og vite at det at mamma hans er glad i han, og han vil alltid bære med seg deg i sitt hjerte. Din mann vil alltid elske deg. Kjærligheten er evig. For i hans hjerte og resten som holder av deg så er du alltid i livet i form av gode minner. 

Jeg tror ikke på at døden er et endelig avskjed. Jeg tror at i verden vi kommer til etterpå er et bra sted.  Det er ingen smerte bare glede.Vi hAr muligheter til å følge med på hva de gjenlevende foretar seg. Jeg tror at man møter igjen sine kjære når man selv får bort. Tiden går fort på den andre siden. Flere ti år her nede kan være som sekunder der. 

Ord er som sagt fattige. Men jeg tenker masse på dere . Hvil i fred 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, baremei skrev:

Hei alle gode folk! Mannen her.

Jeg vil først si tusen takk for at dere har støttet min kjære gjennom denne siste tiden, og takk for at dere tenker på oss alle! Det gjør så godt å tenke på.

Kjæresten min ble lagt inn på sykehuset i natt, 40,7 i feber og skyhøy CRP. Hun har selv uttrykt veldig tydelig at hun ikke vil ha behandling. Dette blir selvsagt respektert, selv om det er veldig tungt å svelge. Jeg ser hun skriver her inne at hun håper det skal slutte fort nå, og det ønske blir nok oppfylt

Vi får ikke så mye kontakt med henne akkurat nå, men hun har sagt at hun ønsker at jeg skal oppdatere dere, det fortjener dere virkelig. Jeg kikker innom litt senere, jeg blir værende her på¨sykehuset så lenge det er nødvendig.

-Mannen

Blir helt rørt..:hjerte:Baremei, så fantastisk og unik, hun måtte jo ha en mann som er like så:hjerte:Baremei og dere har rørt så mange, virkelig gjort noe med meg og oss!:hjerte: Det forteller virkelig mye, dvs bare konstanterer hvor unike og flotte dere er, som til og med i denne situasjonen, har et ønske om å oppdatere oss her inne!:hjerte:Klemmer, tanker, kjærlighet og omsorg til deg, barnet, resten av familien og selvsagt også til Baremei!:hjerte::klem::hjerte: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du så åpent og ærlig har delt reisen din, @baremei. Jeg håper siste etappe ikke blir for smertefull, og at det som venter gir deg hvile og fred. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du og familien får en fin helg, baremei :hjerte: Mange her som er flinke til å sette ord på følelser, men jeg føler at jeg ikke har så mye å bidra med. Ord blir så fattige.  Men du virker som et utrolig menneske,kjære Baremei:hug: Håper siste tiden kan bli fin som mulig. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...