Gå til innhold

Min siste reise

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, Blondie65 skrev:

Han er så hjertelig hjertelig velkommen. Vi lover å lytte, klemme og trøste! :hjerte:

Signerer denne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg i å tenke på deg og dine flere ganger om dagen nå. ❤ På mange måter veldig rart (i mangel av et bedre ord) at et fremmed menneske påvirker en selv i så stor grad. På en annen måte føles det også helt normalt/riktig. Så glad jeg snublet inn her for et par måneder siden, selv om det er sterkt, trist og rørende. 

Jeg vet du startet dagboken her for å ha et fristed hvor du kan bearbeide alt for din egen del. Men vit at dette har blitt en viktig dagbok for oss andre også! Vi lærer å sette ord på følelser, se hverandre, leve litt mer i nuet og sette enda mer pris på det livet vi har. Du gjør en forskjell! Takk for at du velger å dele og bruke litt av dine siste krefter på dette.:klem:

Endret av Roadrunner
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig trist at du er så dårlig. :( Jeg tenker veldig mye på deg hver eneste dag. Du har satt svært dype spor. :hjerte: Jeg kommer til å savne deg veldig når... jeg orker ikke å fullføre setningen. :( Det er så trist, urettferdig og meningsløst. 

Og mannen din er selvfølgelig hjertelig velkommen her i dagboken. Han skal få både klemmer, trøst og varme tanker og vi skal lytte på han. :klemmer::klem:

Håper du får en god natt uten for mye kvalme og smerter du vakre, gode sjel. :hjerte:

Varm klem til deg fra meg, hestene og kattene :pasha: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker masse på deg ❤

Jeg har mistet en jeg hadde nær og kjær, tar meg i å tenke på om hun hadde de samme refleksjonene som deg- bare at hun ikke skrev det ned slik som du gjør. Skulle ønske hun hadde gjort det, så jeg kunne ha lest det! Da hadde jeg forstått henne bedre, og husket henne ennå bedre. 

Tror dagboken din kommer til å bli god å ha for familien din i tiden og årene som kommer. Det er mye terapi i å skrive. 

Ønsker deg en fredfull natt ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig trist at du har så vondt. 

Jeg tenker masse på deg. Lå å tenkte på deg i natt når jeg ikke fikk sove. 

Mange varmer klemmer til deg og familien din. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker så på dere❤️

Måtte lese gjennom de siste fire sidene, har hengt litt etter. Holdt på å glemme kaka i ovnen som er til femåringens bursdag i morgen. Først ble jeg oppgitt over meg selv, for jeg er ingen kakebaker, og tanken på å lage en ny var fæl. Men det tok ca 3 sekunder, så gikk det over, for hvorfor skal dagen min bli "ødelagt" av en KAKE?? Nå er jeg bare takknemlig for at du har gitt  meg nytt perspektiv på livet og en ny måte å tenke på! Jeg føler meg heldig som kan lage bursdag til ungen, det er jo ingen selvfølge.

Takk❤️🌺

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

De siste dagene har jeg lett etter gode ord å skrive da det er tydelig at det går mot slutten nå. Jeg har et sterkt ønske om å få tatt farvel med deg @baremei på en ordentlig måte.

Du har gitt mange av oss helt nytt perspektiv på livet og døden. For dette vil jeg være deg evig takknemlig.

Det er vondt å lese om smertene dine samtidig har det vært godt å lese om de gode opplevelsene dine – f.eks. om ditt farvel til hytten og fjellet. Jeg har også gjennom din skildring fått et bilde av livet som rører seg med utsikt fra skuvsengen (jeg måtte slå opp hva skuvseng er … dermed lærte jeg noe nytt!).

Du går snart ut av tiden og inn i evigheten. Du er redd for å bli glemt. Det blir du ikke. Du har skapt et dypt og varig spor etter deg og jeg vil alltid huske deg og det du gav.

Det er fælt å se en ung mor dø fra barnet sitt. Det er grusomt urettferdig. Jeg skulle ønske at jeg kunne bidra til å endre det grusomme faktumet eller bære noe av smerten for deg. Det kan jeg ikke, og da blir min oppgave å trøste, lytte og klemme.

På veien mot endestasjonen ønsker jeg deg god smertelindring og så gode dager som mulig sammen med dine nærmeste.

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære, kjære Baremei. 

For en fantastisk trist, vakker, vemodig, kjærlighetsfylt, smertefull og livshyllende dagbok! Jeg sitter her gravid og hormonell, og å lese dine tanker om din siste ferd, og hvordan du må forlate Mannen og Sønnen når både han og du er så unge setter virkelig i gang følelser og refleksjoner hos meg. Jeg må bare si at jeg synes du gjør så mye riktig! Hvordan du etterlater spor og deler av deg selv igjen til dem senere, og hvordan du prioriterer å bruke all tid på de nære og kjære ting, familie og venner, i stedet for store fakter og "bucket lists". Jeg kunne ikke forestilt meg en bedre tid å tilbringe mine siste måneder på selv. Det er DETTE som virkelig betyr noe i livet. 

I tillegg har du også overskudd til å svare og trøste oss som skriver her til deg! Som om du ikke har nok med dine egne bekymringer akkurat nå. Jeg bøyer meg i støvet!

Forstår du har en tøff tid nå med lite energi og tunge timer. Vil bare sende alle gode lykkeønskninger til deg, Mannen og Sønnen, og takke for hva du gir oss her inne på KG. Vi er mange som tar oss selv i å huske på å verdsette livet og det vi har pga. deg. Jeg har egentlig ikke så mye mere å si en TAKK og GOD REISE!!! Du har rørt mange liv med dagboken din.

:grine::sad::hug::blomst::takke::hjerte::kghjerte::hjerter_rundt:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære @baremei.

Ser at du smertes veldig om dagen... Fryktelig trist, og det gjør alle her inne vondt, også.

Vil likevel ønske deg og dine en best mulig helg.  :hug:  ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Ord blir fattige... Men takk!! Tusen tusen takk for det du gir alle oss som følger deg! 

:klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vite at du har satt dype spor gjennom denne tråden, og blir ikke glemt :klem:. Det du skriver med å ikke føle glede, og kanskje bli litt følelsesmessing "utflatet", tror jeg er kroppens måte å forberede deg på. Jeg har opplevd døden endel gjennom jobb, og jeg har merket meg det samme flere ganger. Du skal ikke ha dårlig samvittighet, dette er en naturlig prosess. Jeg har alltid tenkt at jeg "vil kjempe" for livet og "aldri" være klar for å dø. MEN jeg tror altså at kroppen din og hjernen forbereder deg slik at det på en måte "er greit" å slippe - du føler deg klar. Tårene renner når jeg skriver disse ordene, og det til tross for at jeg ikke engang "vet" hvem du er. Jeg vil bare takke deg for at du lærer meg å sette ekstra pris på det jeg har :hjerte:.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremei

Hei alle gode folk! Mannen her.

Jeg vil først si tusen takk for at dere har støttet min kjære gjennom denne siste tiden, og takk for at dere tenker på oss alle! Det gjør så godt å tenke på.

Kjæresten min ble lagt inn på sykehuset i natt, 40,7 i feber og skyhøy CRP. Hun har selv uttrykt veldig tydelig at hun ikke vil ha behandling. Dette blir selvsagt respektert, selv om det er veldig tungt å svelge. Jeg ser hun skriver her inne at hun håper det skal slutte fort nå, og det ønske blir nok oppfylt

Vi får ikke så mye kontakt med henne akkurat nå, men hun har sagt at hun ønsker at jeg skal oppdatere dere, det fortjener dere virkelig. Jeg kikker innom litt senere, jeg blir værende her på¨sykehuset så lenge det er nødvendig.

-Mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NotNaomi
På 7/20/2017 den 22.08, Comeasyouare skrev:

TAKK❤️

Døden er ikke så skremmende som før.
Folk jeg var glad i har gått foran
og kvistet løype for meg
De var skogskarer og fjellvante.
Jeg finner nok frem.

av kolbein Falkeid. 

Du vil finne frem 💕

Å,så fint! 

Er så mye vakkert som deles her! Godt å se det. Og tenker at "Baremei " har åpnet øynene for mange. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...