Gjest baremei Skrevet 20. juli 2017 #401 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg har følt veldig på at slutten nærmer seg idag. Den kommer fort. Jeg merker at jeg blir svakere for hver dag. Idag måtte jeg ha hjelp for å komme meg ned trappa. Nok et nederlag for min del. Det føles så nedverdigende å måtte ta i mot hjelp til alt. Jeg har jo alltid vært vant til å klare meg selv. Jeg vet jo at det er både meningsløst og idiotisk å føle det sånn, men det hjelper lite. Det er en gang sånn jeg føler det. Jeg orker ikke en gang tanken på å ut i sola. Nå vil jeg bare at alt skal ende, fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 20. juli 2017 #402 Del Skrevet 20. juli 2017 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. juli 2017 #403 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg har så lyst å skrive i denne tråden, men jeg vet aldri hva jeg skal si. Sender varme tanker din vei. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 20. juli 2017 #404 Del Skrevet 20. juli 2017 24 minutter siden, Tabris skrev: Jeg har så lyst å skrive i denne tråden, men jeg vet aldri hva jeg skal si. Sender varme tanker din vei. Slutter meg opp om dette. Ord blir fattige, men mine tanker er med @baremei og familien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. juli 2017 #405 Del Skrevet 20. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 20. juli 2017 #406 Del Skrevet 20. juli 2017 20 minutter siden, WubWub skrev: Slutter meg opp om dette. Ord blir fattige, men mine tanker er med @baremei og familien. Enig med dette❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. juli 2017 #407 Del Skrevet 20. juli 2017 Det er for de fleste nedverdigende å måtte ha hjelp og det er en følelse som er vond. Tenker på deg også i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 20. juli 2017 #408 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg har ikke gått en dag uten å tenke på deg og denne tråden siden jeg leste den første gang. Du har rørt mange her på forumet, og kommer til å bli husket i lang tid. Varme tanker til deg og din familie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elebeger Skrevet 20. juli 2017 #409 Del Skrevet 20. juli 2017 Det gjør både vondt og godt å lese i denne tråden, jeg vet ikke helt hva jeg skal si heller... @baremei kommer mannen din til å gi beskjed her inne når.... klarer liksom ikke fullføre den setningen.. håper du får noen gode dager og uker, og at reisen over blir fin❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 20. juli 2017 #410 Del Skrevet 20. juli 2017 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 20. juli 2017 #411 Del Skrevet 20. juli 2017 Rart hvor dypt inntrykk dette har gjort... jeg må inn hver dag og lese om hvordan du har det baremei! Varme klemmer fra meg ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 20. juli 2017 #412 Del Skrevet 20. juli 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 20. juli 2017 #413 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg kommer alltid innom her etter jobben for å se hvordan det står til med deg! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 20. juli 2017 #414 Del Skrevet 20. juli 2017 1 time siden, baremei skrev: Jeg har følt veldig på at slutten nærmer seg idag. Den kommer fort. Jeg merker at jeg blir svakere for hver dag. Idag måtte jeg ha hjelp for å komme meg ned trappa. Nok et nederlag for min del. Det føles så nedverdigende å måtte ta i mot hjelp til alt. Jeg har jo alltid vært vant til å klare meg selv. Jeg vet jo at det er både meningsløst og idiotisk å føle det sånn, men det hjelper lite. Det er en gang sånn jeg føler det. Jeg orker ikke en gang tanken på å ut i sola. Nå vil jeg bare at alt skal ende, fort. Situasjonen din er bare til å gråte av. Jeg klarer ikke se noen mening. Bortsett fra at du har lært en masse fremmede mennesker om kjærlighet og å ta vare på hverandre og de små øyeblikkene. Tårene trillet da jeg leste det du skrev om mannen din og at han har lest alt. Ja, noen ganger er det lettere å skrive ting enn å si dem direkte til noen. Men det høres ut som om dere har et unikt og nært og godt forhold. Det er spesielt. Håper han får hjelp når han selv finner ut at han trenger det. Sov godt i natt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 20. juli 2017 #415 Del Skrevet 20. juli 2017 ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 20. juli 2017 #416 Del Skrevet 20. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 20. juli 2017 #417 Del Skrevet 20. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaMargitha Skrevet 20. juli 2017 #418 Del Skrevet 20. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 20. juli 2017 #419 Del Skrevet 20. juli 2017 Det kommer til å bli et stort tomrom etter deg @baremei. På en måte skulle jeg ønske at du alltid vil være her hos oss og fortelle om din siste reise. Det gjør noe med så mange. Det er ingen selvfølge å få en ny dag når den forrige er brukt opp. Du har lært meg å sette pris på tiden og bruke dagene mer fornuftig. Det vil jeg alltid huske deg for! Samtidig så formidler du klokkeklart hvordan du ønsker at reisen din nå nærmer seg slutten. Jeg håper du får ønsket ditt oppfylt snart. Jeg håper at siste holdeplass er et sted du finner igjen gleden og slipper mer smerter. Ser for meg at du sitter mykt på en sky i nattkjole og raggsokker, rister litt på hodet når noen klager over været eller andre ubetydelige ting og smiler fordi det er mulig å kjenne glede igjen. Klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 20. juli 2017 #420 Del Skrevet 20. juli 2017 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg