Gå til innhold

Min siste reise

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès

Hvil i fred kjære A :tristbla: du har vært en sann glede å bli kjent med her inne :hjerte::dagens-rose::dagens-rose: Kommer aldri til å glemme deg.

Mannen, du skriver så vakkert om henne, ta godt vare på deg selv og mini :hug:. Kondolerer så mye :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

Hvil i fred, du uendelig vakre sjel som har lært meg så mye på kort tid. :dagens-rose:

Og Mannen; vi her her! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vakkert skrevet, Benny<3 Du er en helt fantastisk mann<3 Du har stått på, og gitt henne en verdig og fin avslutning på reisen. Dere har gjort alt for en fantastisk kvinne:hjerte:

Nå har dere fått en vakker engel, som alltid vil være med dere, se dere og høre dere:hjerte:

Mine dypeste tanker går til dere alle:dagens-rose:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, chisandra skrev:

Hvil i fred, du uendelig vakre sjel som har lært meg så mye på kort tid. :dagens-rose:

Og Mannen; vi her her! :hjerte:

Ja mannen, vi er her for deg. :dagens-rose:

Hvil i fred kjære du <3 Du vil huskes av mange her inne på KG.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig vakker skrevet, mannen til Baremei/A. Ingen tvil om at hun betydde mye for deg og vil bli hardt savnet!
Jeg har lest noen av de siste innleggene og det siste innlegget fikk meg til å gråte foran skjermen. Det er så uendelig trist å være i den situasjonen du er i nå, og ingen ord kan vel lindre det. Det eneste jeg kan gjøre er å uttrykke min dypeste medfølelse med deg og alle de andre nære og kjære som står tilbake i savnet.
Hvil i fred, Baremei. :dagens-rose:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk oss hvis du trenger oss, kjære Mannen til A. Vi er her, og vi er gode å prate med. :klem:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvil i fred, kjære A :dagens-rose:

Kondolerer Mannen, tusen takk for at du lot oss få være med på den siste delen av den siste reisen. :hjerte: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dypeste medfølelse i sorgen.  :dagens-rose:

Takk for at vi fikk være med på den siste  reisen.  ❤

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dypeste medfølelse til familien som har mistet sin kjæreste A ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vet ikke hva jeg skal si... Men, det sies at når noen går bort så er de ikke helt borte, de har bare gått i forveien. Dette synes jeg er en trøst å tenke på når man savner noen.

Kondolerer så mye til deg, Mini og resten av familien ♡

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvil i fred, kjære A.

Kjære Mannen, takk for din flotte skildring av din vakre kone. Vit at du også - i likhet med A berører våre hjerter. Vit også at vi er her for deg for gråt, for latter, for sorg, for trøst og alltid alltid for en god klem :klem: 

Dere er i mine tanker.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvil i fred :hug::(. Det har vært rørende og trist å følge med på den siste reien. Klem til alle :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...