AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Synes dere jenter det er spennende? Når dere er alene eller sammen med venninner og dere har klær på og det er en eller flere nakne menn foran dere? Anonymkode: c2bc2...6b9
Måbarefåsiat... Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Kan liksom ikke se for meg hvilken situasjon dette skulle være. Naken-mann-parade? 7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 Ja ts, hvilket scenarie har du i tankene her? Anonymkode: 369cd...fdb
FluffyJuggernaut Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Jeg har aldri vært en slik situasjon. Eneste gangen jeg har en naken mann fremfor meg, så er jeg også naken eller i prosessen av å fjerne klærne mine. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #6 Skrevet 18. mai 2017 Hørtes særdeles awkward ut! Merkelige fantasier mange folk har altså. Anonymkode: 61f25...bd2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #7 Skrevet 18. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ts, hvilket scenarie har du i tankene her? Anonymkode: 369cd...fdb Kan jo være mye forskjellig. På stranda for eksempen. Eller på spa. Eller på en jentefest med en stripper. Anonymkode: c2bc2...6b9
Perle Skrevet 18. mai 2017 #8 Skrevet 18. mai 2017 Ja, dette er en situasjon jeg og mine veninner stadig vekk ramler borti. At plutselig står det én eller flere nakne menn foran oss. Kjempespennende! Vi kniser og ler, også pleier vi å dra hjem til en av oss og ha putekrig mens Toppløse. Jau. 5
Katten.2.0 Skrevet 18. mai 2017 #9 Skrevet 18. mai 2017 15 minutter siden, Perle skrev: Ja, dette er en situasjon jeg og mine veninner stadig vekk ramler borti. At plutselig står det én eller flere nakne menn foran oss. Kjempespennende! Vi kniser og ler, også pleier vi å dra hjem til en av oss og ha putekrig mens Toppløse. Jau. Ikke babyolje til putekrigen?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #10 Skrevet 18. mai 2017 33 minutter siden, Perle skrev: Ja, dette er en situasjon jeg og mine veninner stadig vekk ramler borti. At plutselig står det én eller flere nakne menn foran oss. Kjempespennende! Vi kniser og ler, også pleier vi å dra hjem til en av oss og ha putekrig mens Toppløse. Jau. De mennene er heldige! Blir det noe på dem også på slutten? Hvor møter jeg dere? Anonymkode: c2bc2...6b9
Sphere Skrevet 18. mai 2017 #11 Skrevet 18. mai 2017 54 minutter siden, Perle skrev: Ja, dette er en situasjon jeg og mine veninner stadig vekk ramler borti. At plutselig står det én eller flere nakne menn foran oss. Kjempespennende! Vi kniser og ler, også pleier vi å dra hjem til en av oss og ha putekrig mens Toppløse. Jau.
Gjest Axl Rose Skrevet 18. mai 2017 #12 Skrevet 18. mai 2017 Dama og jentene (venninner av oss) liker når jeg har strippeshow i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #13 Skrevet 18. mai 2017 5 minutter siden, Bootyhunter skrev: Dama og jentene (venninner av oss) liker når jeg har strippeshow i hvert fall Kler du av deg helt? Anonymkode: c2bc2...6b9
Gjest Axl Rose Skrevet 18. mai 2017 #14 Skrevet 18. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kler du av deg helt? Anonymkode: c2bc2...6b9 Jepp. Ellers blir det ikke like spennende.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #15 Skrevet 18. mai 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Jepp. Ellers blir det ikke like spennende. Du får melde deg på Paradise Hotel. Du hadde nok passet godt inn der. Anonymkode: 369cd...fdb 1
Gjest Axl Rose Skrevet 18. mai 2017 #17 Skrevet 18. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får melde deg på Paradise Hotel. Du hadde nok passet godt inn der. Anonymkode: 369cd...fdb Hadde jeg vært singel så kanskje, men mange tullinger med der så vet ikke om jeg hadde holdt ut en gang
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #18 Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, kattepusen skrev: Nope, foretrekker andre veien Fordi du føler deg mer underdanig da? Anonymkode: c2bc2...6b9
SlemUlv Skrevet 18. mai 2017 #19 Skrevet 18. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi du føler deg mer underdanig da? Anonymkode: c2bc2...6b9 Fordi jeg føler meg mer vel, mer komfortabel, mer tilgjengelig
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #20 Skrevet 18. mai 2017 Som mann så er dette en fantasi jeg har. F.eks å ha en kjæreste og hun har venninner på besøk, og så ligger jeg naken på senga med døra litt på gløtt slik at jeg kan oppdages når de går forbi soverommet hvis de skal på toalettet eller noe sånt. Late som at jeg leser en bok liggende på senga eller noe. Man tar seg jo friheter i eget hjem, så det er jo ikke et helt utenkelig scenario. Jo mer de eventuelt snakker om at de "overrasket" meg, jo bedre. Eller at de sitter i sofaen i stua og jeg går naken fra badet og ut i gangen forbi stua slik at de ser meg og "tar meg liksom naken på fersk gjerning." Kan f.eks ha på meg et musikkheadset slik at de ikke får følelsen av at jeg arrangerer det. Bare følelsen av at kjæresten og venninnene uforvarende ser meg naken og registrerer synet er fantastisk. Veldig pirrende. (jeg har ikke blottetendenser ute i naturen altså) Anonymkode: ab137...fb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå