AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Del Skrevet 18. mai 2017 Hadde noen av dere kviser som graviditetstegn før IKM? I så fall, hvor var kvisene? Bruker aldri å få kviser, (ikke en gang rett før mensen/pms) men nå har jeg plutselig 5 store ved siden av haken/kjeve området. Veldig merkelig. Er PP 7, og det er første PP med kviser... Anonymkode: 01fd5...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Del Skrevet 18. mai 2017 Kan du ikke bare ta en test. Eller google det du lurer på. Mange tråder med samme spm. Du finner svar der. Anonymkode: 89c2b...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Del Skrevet 18. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare ta en test. Eller google det du lurer på. Mange tråder med samme spm. Du finner svar der. Anonymkode: 89c2b...525 Der er litt for tidlig å ta en test. Og jeg fant ingen tråder om kviser. Anonymkode: 01fd5...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #4 Del Skrevet 19. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Der er litt for tidlig å ta en test. Og jeg fant ingen tråder om kviser. Anonymkode: 01fd5...88f Jeg googlet "kviser tidlig tegn på graviditet" mange svar. Anonymkode: 89c2b...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #5 Del Skrevet 19. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg googlet "kviser tidlig tegn på graviditet" mange svar. Anonymkode: 89c2b...525 Man kan vel google seg til alt men mange synes det er triveligere å prate/spørre her på KG Anonymkode: c1755...7be 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Del Skrevet 20. mai 2017 På 19.5.2017 den 17.28, AnonymBruker skrev: Man kan vel google seg til alt men mange synes det er triveligere å prate/spørre her på KG Anonymkode: c1755...7be Takk for støtten Anonymkode: 01fd5...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #7 Del Skrevet 20. mai 2017 Er så j***** lei alle "tror dere jeg er gravid?" trådene. Hvordan i all verden skal noen her vite det? Ta en test! Og hvis det er for tidlig, så vent noen dager. Anonymkode: b4c4f...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #8 Del Skrevet 20. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så j***** lei alle "tror dere jeg er gravid?" trådene. Hvordan i all verden skal noen her vite det? Ta en test! Og hvis det er for tidlig, så vent noen dager. Anonymkode: b4c4f...233 Jeg spurte ikke om dere tror jeg er gravid?! Jeg spurte om noen hadde hatt kviser som symptom. Ro ned. Anonymkode: 01fd5...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #9 Del Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte ikke om dere tror jeg er gravid?! Jeg spurte om noen hadde hatt kviser som symptom. Ro ned. Anonymkode: 01fd5...88f Det betyr jo det samme da! Hva skulle du ellers spørre om det var symptom på? Halsbetennelse eller blindtarmbetennelse? Anonymkode: b4c4f...233 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #10 Del Skrevet 20. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så j***** lei alle "tror dere jeg er gravid?" trådene. Hvordan i all verden skal noen her vite det? Ta en test! Og hvis det er for tidlig, så vent noen dager. Anonymkode: b4c4f...233 Hvorfor går du inn på slike tråder..? Anonymkode: c1755...7be 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 20. mai 2017 #11 Del Skrevet 20. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor går du inn på slike tråder..? Anonymkode: c1755...7be Sikkert fordi man ikke vet hva tråden handler om hvis man klikker seg inn fra forsiden og "Dette snakker vi om nå". Hvis overskriften ikke gir noen pekepinne om hva tråden handler om så kan man fort komme inn på mye helt uinteressant. Men da er det jo egentlig bare å gå videre. Men tommel opp for overskrifter som viser hva tråden handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #12 Del Skrevet 20. mai 2017 20 minutter siden, Veslefrikk skrev: Sikkert fordi man ikke vet hva tråden handler om hvis man klikker seg inn fra forsiden og "Dette snakker vi om nå". Hvis overskriften ikke gir noen pekepinne om hva tråden handler om så kan man fort komme inn på mye helt uinteressant. Men da er det jo egentlig bare å gå videre. Men tommel opp for overskrifter som viser hva tråden handler om. Denne overskriften er jo ikke akkurat misvisende heller. Anonymkode: 01fd5...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latterbolla Skrevet 20. mai 2017 #13 Del Skrevet 20. mai 2017 Jeg fikk et par på haken og et par i panna. Skikkelig vonde underjordiske, og det var før jeg testet positivt. Jeg rakk ikke få vite at jeg var gravid før jeg mistet da. Men tror kvisene kom av det graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 24. mai 2017 #14 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg har vanligvis ganske fin hud, men ved begge svangerskapene fikk jeg store kviser i panne, på kinnene og haken. Testet positivt ett par dager senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #15 Del Skrevet 24. mai 2017 På 21.5.2017 den 3.52, latterbolla skrev: Jeg fikk et par på haken og et par i panna. Skikkelig vonde underjordiske, og det var før jeg testet positivt. Jeg rakk ikke få vite at jeg var gravid før jeg mistet da. Men tror kvisene kom av det graviditeten 2 timer siden, Minlillelykke skrev: Jeg har vanligvis ganske fin hud, men ved begge svangerskapene fikk jeg store kviser i panne, på kinnene og haken. Testet positivt ett par dager senere Takk for svar! Anonymkode: 01fd5...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #16 Del Skrevet 24. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Anonymkode: 01fd5...88f Fikk kviser, men det var ikke før i uke 7-8. Eneste tidlige tegn var lett sykdomsfølelse og menssmerter. Anonymkode: c6401...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 24. mai 2017 #17 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg fikk også noen syke kviser i hakeområdet som jeg ikke pleier å få det på før jeg visste jeg var gravid, og det er jo et typisk hormonsurr tegn så det må være lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #18 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 18.5.2017 den 17.57): Hadde noen av dere kviser som graviditetstegn før IKM? I så fall, hvor var kvisene? Bruker aldri å få kviser, (ikke en gang rett før mensen/pms) men nå har jeg plutselig 5 store ved siden av haken/kjeve området. Veldig merkelig. Er PP 7, og det er første PP med kviser... Anonymkode: 01fd5...88f Får som regel alltid underjordiske kviser før positiv test. Anonymkode: 8729c...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå