AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Hei dere! Har tenkt mye på dette etter at jeg ble singel, det virker som om mange nesten planlegger hva som skal skje og når via meldinger/snap etc. F.eks så avtaler man en date, da ligger det jo i luften at man finner hverandre attraktiv og liker den andre, eller man spør rett ut hva den andre er ute etter (typisk tinder), man flørter på meldinger og snakker dirty på snap, og det blir laget en masse forventninger til hva som skal skje. Lurer på om noen kan fortelle om egne erfaringer der alt har skjedd naturlig? Har litt intrykk av at mange er usikre, og at det er heller uvanlig at to som tilbringer tid sammen ikke "ødelegger noe av magien" ved å planlegge og grave/spørre om alt på forhånd. Anonymkode: d97fe...30c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Det mest stabilet og romantiske forholdet jeg hadde skjedde naturlig. Ingen push, ingen chatteregler, ingen dateregler. Vi traff hverandre, BOM: connection. (som vi begge visste om). Magien var mellom oss og skjedde naturlig. I etterkant er det mange dater som bare blir ødelagt av alle disse usikkerhetene. Svarer man ikke? Dater man en annen? Tenk om tenk om osv. Anonymkode: 98295...91e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #3 Skrevet 19. mai 2017 Jeg synes det virker som om det er mest av den der "planlegginga" og usikkerheten og "kanskje finner jeg noe bedre", jeg. Jeg misliker alle de reglene og det styret som er med dating... Anonymkode: 7fb6a...c54
sol87 Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Jeg opplever dette nå. Selvfølgelig snakker vi sammen om hvor vi vil, men det er ikke noe tull, ikke noen uklare signaler, ingen stress med å få kontakt, ingen sene kvelder der jeg lurer på om hvorfor han ikke svarer. Det er klart fra begges side at vi liker hverandre og vil ha hverandre. 1
meeeg9 Skrevet 19. mai 2017 #5 Skrevet 19. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det virker som om det er mest av den der "planlegginga" og usikkerheten og "kanskje finner jeg noe bedre", jeg. Jeg misliker alle de reglene og det styret som er med dating... Anonymkode: 7fb6a...c54 Det er på grunn av den norske kulturen (skandinaviske), at det foregår på denne måten. I andre europeiske land, er dating en helt annerledes. Den norske kulturen ligner mye på den Nord-Amerikanske. Det er derfra mye av innflytelsen kommer.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 De to forholdene jeg har hatt har blitt til helt naturlig, ingen spill, ingen usikkerhet og stressing. Alt gikk bare av seg selv. Jeg tror på at det er den beste måten å møte noen på. Begge er rett og slett interessert og man merker det på hverandre. Anonymkode: 78fa5...5b6
Inwe Skrevet 20. mai 2017 #7 Skrevet 20. mai 2017 Opplevde dette med samboeren. Vi møttes via tinder, men hadde ikke snakket noe bortsett fra å avtale date. Vi klaffet med en gang og snakket om alt. Ingen regler. Ekser, fortid og fremtid kom frem på første date. Vi var omtrent kjærester fra første stund og det har aldri vært noen regler med når man skal ta kontakt og når man skal møtes. Vi ble samboere før vi ble sammen (omtrent, da han bodde hos meg, men beholdt leiligheten sin). Vi ville være sammen konstant. Hadde det ikke vært for hans fortid og psykiske problemer knyttet til denne hadde vi nok definert oss med en gang, men det tok 4 mnd da han ikke ville jeg skulle haste inn i noe han trodde jeg ikke kunne takle. Vi har det forresten fortsatt sånn. Snakker sammen hele tiden og vil være sammen konstant til tross for at vi har bodd sammen snart et år. Planer med venner gjør vi sammen eller når den andre er på jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #8 Skrevet 20. mai 2017 Jeg forholder meg alltid naturlig til de jeg er interessert i. Regler og spill orker jeg ikke - og hvis vedkommende blir skremt bort av at jeg er meg selv, så er han ikke rett for meg. Fant meg min samboer på den måten, og vi har vært sammen i over ti år nå. Anonymkode: 8689e...c71
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #9 Skrevet 20. mai 2017 Jeg har studert i Asia i mange år, og hadde en veldig close vennegjeng der, med folk fra hele Europa. Var en av guttene jeg hang veldig mye med, og vi lo alltid sammen og gjorde masse tull. Plutselig var vi ute en kveld og vi så på hverandre og det var bare sånn "oj shit, vi liker jo hverandre". Etter det var vi uadskillige. MEN så er det sånn når man finner andre eventyrlystne mennesker på den andre siden av kloden så skal man ut på nye eventyr.. Et eventyr jeg aldri vil glemme dog Anonymkode: 96166...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå