AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Vi er ett fast team som jobber sammen. Vi skulle jobbe 17 Mai og ble enige om at vi skulle ta med noe mat og kaker, så kunne vi feire på jobb. Vi er flere nasjonaliteter, så det er ikke bare svensken som ikke feirer 17 Mai, bare så dere ikke kommer med det som svar. Vi snakket om dette flere dager i forveien og alle var enige. Så i går kom vi med kaker og mat, svensken hadde med seg brødskiver (til seg selv). De ble liggende i kjøleskapet, for vi andre hadde jo med så mye fristende mat. Han kunne heller ta maten sin når han kom hjem. Med andre ord, han bidro ikke med noe som helst. Det er ikke første gange vi opplever dette. Neste gang så skal jeg spørre i forkant om hva han vil ta med seg. Irritert!!!! Anonymkode: e6953...537 1
Gjest undulater Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Det er ikke mitt inntrykk av svensker Og for min del blir det feil å generalisere svensker som gjerrige. Men jeg er helt enig i at svensken du beskriver kan virke gjerrig. Men igjen, jeg aner ikke hvordan hans økonomi ser ut, men du gjør kanskje det? Har han penger på bok så er det bare fair at han bidrar, helt enig i det.
Beach Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Jeg har ikke opplevd svensker som noe mer eller mindre gjerrige enn andre folk.
Skay Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 Det var sikkert bare akkurat denne svensken sin personlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå