Mandag Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Heisann! Jeg sliter med dårlige assosiasjoner når jeg har sex med min partner. Jeg tror det kommer av at mine grenser ikke har blitt respektert tidligere i livet. Min kjære er tålmodig og presser meg ikke på noe som helst måte, men synes det er trist at vi ender opp med å ha sex kanskje en gang i måneden. Det kan gå fra å være bra og godt i det ene sekundet, for så at jeg ut av det blå føler meg som et objekt, at jeg ikke har noe valg, føler meg brukt og ekkel, i verste fall ender det med at jeg fader litt ut til det er overstått. Jeg har begynt å gi beskjed når dette skjer. Men noen ganger er det vanskelig, det er som om jeg der og da er i en boble hvor jeg føler jeg ikke har noe jeg skulle sagt uansett. Noen ganger er det spesifikke handlinger jeg reagerer på, men som oftest aner jeg ikke hvorfor tankene blir så destruktive. Skulle så gjerne vært kvitt disse tankene, men kvier meg til å søke profesjonell hjelp. Er det noen her som har råd eller erfaring med dette?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Lev i nuet og nyt sansene. Fokuser på pusten og sansene. Les litt om tantra og meditasjon og bruk dette ! Anonymkode: 1c80c...5a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå