AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Jeg er mann, voksen sådan. Jeg har profil på Sukker og en "gylden" regel jeg følger er alder. Dersom damen søker etter partner i en gitt alder så aksepterer jeg det, om jeg skulle ligge utenfor dette. Så er det også mulighet for å sette hjerte på en profil, noe som jeg tar som indikasjon til å ta kontakt. Og som jeg oftest gjør. Nå er det ei dame som har satt hjerte på meg, men likevel har hun satt en alder om ønsket partner som er under min. Riktignok bare 2 år som differerer. Hva mener dere, bør jeg ta kontakt med henne eller respektere at jeg er utenfor aldersspennet hun ser etter og la være...? Anonymkode: 530fa...089
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Definitivt ta kontakt! Anonymkode: 366e9...9c6 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Hjerte betyr jo at hun er interessert (eller nysgjerrig), så da er det fullt lov å ta kontakt tenker jeg. Jeg tror vel ikke noen setter hjerter uten at de ønsker at vedkommende skal ta kontakt. Anonymkode: 6ca58...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå