Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cassius_8
Skrevet

Etter å ha lest igjennom en del av trådene her så er det lett at mye dreier seg rundt det negative i et forhold. Dermed tenkte jeg det kunne være greit å ta frem litt av det positive.

Da spør jeg, hva er det fineste din kjære har sagt til deg og som har fått deg til å føle deg varm invendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker deg, du er det beste som noensinne har hendt meg og jeg kommer til å elske deg resten av livet! :hjerte:

Skrevet

"Du har finere rumpe enn Linda Johansen"

:oops:

Han sier mye annet fint også, men det gjorde meg ekstra glad av en eller annen grunn :ler:

Skrevet

"Har jeg sagt til deg i dag at jeg er veldig glad i deg og elsker deg helt utrolig mye?"

Og han sier det til meg hver eneste dag. Enten direkte til meg, på teksmelding eller av og til en lapp på kjøleskapsdøra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det beste min samboer sier til meg er at han elsker meg...

Noe annet som varmer er når han kaller meg jenta si

Skrevet

Han sier han elsker meg høyere enn himmelen - hver dag :hjerter:

Skrevet

Får høre at han elsker meg hver eneste dag - men da han sa at "du ville vært sexy om du så hadde rustning på deg" en dag jeg følte meg skikkelig shabby, smeltet jeg...

Gjest Tari ikke innlogget
Skrevet

Jeg husker faktisk ikke, men det beste er liksom hele han. Måten han er på, all omtanke han viser, det sier mer enn tusen ord.

Ellers må det være i talen sin i bryllupet da han sa: du er så vakker, det er så deilig å vite at du elsker meg av hele ditt hjerte og at jeg elsker deg av hele mitt....(..) nå har vi jo fått sønnen og han er som du pleier å si: en perfekt blanding av deg og meg....*sukk*

:hjerte::hjerte::hjerte:

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg fikk en god-morgen melding av han i dag...

Der kalte han meg jenta si... liker godt å bli kaldt det :hjerter:

Vi har heller ikke hatt muligheten til å treffes i jula så han ville bare "minne" meg på at alle følelsene hans fortsatt er der... og at vi begge skulle huske det!

Skrevet

Da han med masse tårer i øynene sa at han virkelig ikke hadde visst hva han skulle gjort hvis ikke jeg var sammen med han... Husker ikke helt hvordan han sa det, men det var en kjempevarmende følelse...

Og da han fridde selvfølgelig, ikke husker jeg hva han sa, men husker at det var noen helt sinnsykt fine ord! :hjerte:

Skrevet

Han er veldig flink til å si fine ting til meg, men jeg tror det aller søteste må ha vært da han var kjempesøvnig og lå tett inntil meg og mumlet: "Du er akkurat som en liten kattunge, du; myk og varm og lett å elske".... *smelt*

... Han har engang sagt at "du er jammen et fabelaktig lite menneske" og det synes jeg egentlig også var veldig søtt! :ler:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Kjæresten min pleier å be meg om å "blåse opp" magen min så han kan se hvor pen jeg kommer til å være når jeg bærer vårt barn en dag... :oops:

Skrevet

Det søteste jeg har sagt til kjæresten min var en gang jeg var på besøk hos han, og vi sov i hans trange seng på hybelen. I halvsøvne en gang tidlig på morgenen hadde han registrert at jeg klengte meg innpå han, la meg tett tett inntil og sa "jeg trenger litt mindre plass". Da smeltet han veldig.... (kanskje mest fordi jeg sa dette i halvsøvne, uten å ha "planlagt" ordene på forhånd...)

Nelle :wink:

Skrevet
Det søteste jeg har sagt til kjæresten min var en gang jeg var på besøk hos han, og vi sov i hans trange seng på hybelen. I halvsøvne en gang tidlig på morgenen hadde han registrert at jeg klengte meg innpå han, la meg tett tett inntil og sa "jeg trenger litt mindre plass". Da smeltet han veldig.... (kanskje mest fordi jeg sa dette i halvsøvne, uten å ha "planlagt" ordene på forhånd...)

Nelle  :wink:

Den var søt...........

Skrevet

Det jeg husker aller best er slutten på en sms jeg fikk for et par år siden, en god stund før han fridde faktisk.... :

...med lengsel, din for evig :hjerte:

Skrevet

At han elsker meg, at jeg får ham til å bli en bedre mann og at han ikke klarer tanken på å leve uten meg, og mye annet. Han har alltid søte og kjærlige ord på lager og det går ikke en dag uten at han gir meg et kompliment eller sier noe annet romantisk. :hjerter:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

"Du kompletterer meg"

"Jeg elsker deg akkurat slik du er." (litt Bridget Jones-aktig, den der)

"O'Deilige"

"Du? Elsker deg, jeg!"

Skrevet

"Du er sikkert lei av å høre det, men jeg elsker deg i dag og jeg..." :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...