AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Link til artikkel: http://annebrith.blogg.no/1494912370_en_sannhet_om_menn.html " I går tidlig skjedde det som har forandret mitt syn på menn for all fremtid. Jeg er enda litt i sjokk. Er det sånn? Ja, det må jo være slik. Jeg kom over en video av coach Matthew Hussey på facebook hvor han forteller om menn og når menn tar kontakt med kvinner. Først forklarer han til publikum at det finnes sånn røft sett 3 typer menn. 1. Menn som kontakter alle kvinner de føler seg tiltrukket av ( 10-20%) 2. Menn som venter på det riktige øyeblikket og som oftest ikke sier noe ( 60-70%) 3. Menn som aldri tør å si noe ( 10-20%) Gruppe 1 er altså menn som kontakter hver eneste kvinne de føler seg tiltrukket av. Og han kom med noen eksempler og herregud som jeg kjente menn igjen. Det er jo akkurat der jeg har vært nesten hele livet. Det spesielle er at når Matthew sto og snakket om hvordan disse mennene bare går fra den ene til den andre så slo det jo meg veldig. Dette er menn som alltid kontakter jenter. Får de nei, går de videre. Det er jo egentlig gruppe nummer 2 vi vil møte. De som kanskje ikke tar kontakt. Poenget med videoen var at vi kvinner må tørre å ta kontakt. For det er da vi finner disse hyggelige mennene. Ikke gjøre som jeg alltid gjør å vente på at HAN kontakter meg :P " Hva tenker dere om dette? Anonymkode: b2667...7bb 1
Teethgrinding Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Det jeg tenker er at hun fremstår som såpass sprø ut at det skal mer til enn å sitte på gjerdet for å finne en seriøs og ordentlig mann. For det første, hvem har en blogg om livet i en alder av 42? Det i seg selv er en deal breaker. Magefølelsen min sier at det er flere ting sånne damer sliter med enn hvem de nødvendigvis lar seg sjarmere av sittende på et gjerde, selv om det jo er et veldig godt poeng. If you want something done right you gotta do it yourself. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Selvsagt er det bare tull. Anonymkode: 30aec...d03
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 Hvis jeg ser noen jeg liker så pleier jeg ikke å vente på at de tar kontakt. Håper ikke menn flest er så tafatte som han sier...
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Det er klart at vi menn er i 3 kategorier når kategoriene er så opplagte som det der: Menn som kontakter alle, menn som kontakter noen, menn som kontakter ingen. Menn kan deles inn i 3 kategorier, dere: De under 180 cm, de på nøyaktig 180 cm, de over 180 cm. Sjokkerende. Anonymkode: aa35e...01a 8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #6 Skrevet 18. mai 2017 Det der har jeg tenkt på lenge. Den neste kjæresten min skal jeg velge selv Anonymkode: 68db9...c34
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #7 Skrevet 18. mai 2017 Skal man tenke noe om det? Noen er beskjedne, andre er det ikke. Om du selv er forelsket bør du ta initiativ uansett om du er kvinne eller mann. Om du tror kjærligheten vil falle i fanget uten at du gjør en dritt har du større problemer enn denne bloggen Anonymkode: 59ce5...fd2 3
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 18. mai 2017 #9 Skrevet 18. mai 2017 Her er videoen, finner den bare på facebook https://www.facebook.com/CoachMatthewHussey/videos/1283742524978148/
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #10 Skrevet 18. mai 2017 4 timer siden, Arcturus skrev: Det jeg tenker er at hun fremstår som såpass sprø ut at det skal mer til enn å sitte på gjerdet for å finne en seriøs og ordentlig mann. For det første, hvem har en blogg om livet i en alder av 42? Det i seg selv er en deal breaker. Magefølelsen min sier at det er flere ting sånne damer sliter med enn hvem de nødvendigvis lar seg sjarmere av sittende på et gjerde, selv om det jo er et veldig godt poeng. If you want something done right you gotta do it yourself. Hvorfor kan man ikke ha en blogg i en alder av 42? Hvorfor poster du som en mann på et kvinneforum? Du skal være ute på jakt og få hjem byttet? Anonymkode: d60b1...1e6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #11 Skrevet 19. mai 2017 Jeg gidder ikke lese linken med ut fra de kategoriene du skriver her så er det vel sånn. Prosentmessig vet jeg ikke. Men det samme gjelder jo kvinner. Finnes de som venter på rett øyeblikk, de som går rett på og de som aldri tør. Det er synd for mange går glipp av noe fantastisk, så jeg syntes generelt begge kjønn burde være mer åpne og ta kontakt og være rett frem med intensjonen "hei så flott du er , vil du bli med på date å bli kjent?" og ikke bare "uhm halla, har du lighter? Har du hilst på vennen min? Vil du bli med på fest en dag?" , og blitt mer akseptabelt å avvise også på en hyggelig måte, dvs at den som blir avvist ikke må bli sur og fornærma eller såra "buhu nå tør jeg aldri å snakke med noen andre igjen ever" og den som avviser må gjøre det på en høflig måte "så hyggelig at du syntes det, det gjorde meg i godt humør men beklager jeg føler ikke helt det samme men fortsett som du gjør for det er garantert andre som vil bli med deg så sjarmerende som du er!" Dating og det å fortelle noen hva man føler burde ikke være svakhet eller flaut men derimot en stor styrke! Anonymkode: e49f2...b6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå