Gå til innhold

Dorulltest?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Helt ny her :) hørt så vidt om denne dorulltesten. Noen som kan flortelle meg hva den går ut på? Vet jeg er ung og teit som skal skrive slikt på et forum med eldre, men føler det kanskje er her jeg vil få best svar. :) 

G18 

Anonymkode: 95e5d...74a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dorull-testen handler om pikken din er tykk nok eller ikke. 

Hvis du ikke klarer å få pikken gjennom en dorull, så er du trygg.

Får du derimot pikken igjennom, selv med litt kraft. Ja, da bør du sette i gang og lære deg å fingre og slikke for harde livet, ellers blir det et liv i sølibat på deg.

Anonymkode: d4b46...ef5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får du derimot pikken igjennom, selv med litt kraft. Ja, da bør du sette i gang og lære deg å fingre og slikke for harde livet, ellers blir det et liv i sølibat på deg.

Åja, hehe..trodde det gikk på lengde. 😅 Da må jeg teste på nytt. 

AnonymBruker
Skrevet

Den går som så mye annet ut på å skape unødvendig usikkerhet. 

Anonymkode: 55f95...9b8

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Den går ut på at om du setter deg på den, og den klapper sammen og blir oval, så er det en super dorull, som er skånsom og myk ved tørking.

Anonymkode: b99d7...fe9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Seriøst? XD

Jeg og i alle fall 7 av veninnene mine foretrekker "slanke" kuler fremfor slike tykke fallukorv-kuler.

Anonymkode: 72e03...720

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ? Seriøst? XD

Jeg og i alle fall 7 av veninnene mine foretrekker "slanke" kuler fremfor slike tykke fallukorv-kuler.

*Kuker ikke kuler

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Seriøst? XD

Jeg ser at du rettet opp i kule-feilen, men i heia som jeg skrattlet akkurat nå. Takk for dagens vits! :rulle:

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er et normalt testresultat da? Testet nettopp. :) 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, hehe..trodde det gikk på lengde. 😅 Da må jeg teste på nytt. 

Den går egentlig på lengde, men noen har gjort det om slik at det gjelder tykkelse også. Og da snakker vi tykkelse over snittet, så den blir litt feil. Den skulle liksom fange opp hva som var lite. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Sphere skrev:

Den går egentlig på lengde, men noen har gjort det om slik at det gjelder tykkelse også. Og da snakker vi tykkelse over snittet, så den blir litt feil. Den skulle liksom fange opp hva som var lite. 

Hmm, skjønner :) da tror jeg at jeg testet rett nå

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, skjønner :) da tror jeg at jeg testet rett nå

Beklager om jeg er frempå, men vil du fortelle resultatet? Og om du selv anser penisen for å være tykk eller tynn selv, i egne øyne?
Jeg aner ikke hva som er vanlig, jeg. Jeg synes en dorull ser fryktelig tykk ut... Beklager at jeg er så nysgjerrig. Jeg vet jo at ditt svar ikke trenger å være "vanlig". 

AnonymBruker
Skrevet

Litt tåpelig dette ettersom dorullene har forskjellig omkrets alt etter hvilket merke det er :)

Anonymkode: c3039...2a6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt det går på tykkelse, ikke lengde. Gjennomsnittlig lengde er lengre enn en dorull liksom...

Anonymkode: c1a95...b6c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har hørt det går på tykkelse, ikke lengde. Gjennomsnittlig lengde er lengre enn en dorull liksom...

Anonymkode: c1a95...b6c

Poenget var jo opprinnelig at om du feilet dorulltesten var du liten (lengde). Ikke at du er mindre enn godt over snittet i tykkelse. Dessuten vil jo en bøyd penis ha kjempefordel der... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager om jeg er frempå, men vil du fortelle resultatet? Og om du selv anser penisen for å være tykk eller tynn selv, i egne øyne?
Jeg aner ikke hva som er vanlig, jeg. Jeg synes en dorull ser fryktelig tykk ut... Beklager at jeg er så nysgjerrig. Jeg vet jo at ditt svar ikke trenger å være "vanlig". 

Prøvde litt forskjellige doruller og merker, men klarte desverre ikke å få presset den inn i det hele tatt, ikke sjans. Da skal den vel være tykk? 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Sphere skrev:

Poenget var jo opprinnelig at om du feilet dorulltesten var du liten (lengde). Ikke at du er mindre enn godt over snittet i tykkelse. Dessuten vil jo en bøyd penis ha kjempefordel der... 

Hmm, skjønner. Min er heldigvis ikke bøyd til siden, bare litt oppover. :) 

Skrevet

Dorulltest??? Haha skjønner jeg har blitt for voksen siden slike ting går meg hus forbi! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt tåpelig dette ettersom dorullene har forskjellig omkrets alt etter hvilket merke det er :)

Anonymkode: c3039...2a6

Vet, testet litt forskjellig :) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, carmen81 skrev:

Dorulltest??? Haha skjønner jeg har blitt for voksen siden slike ting går meg hus forbi! 

Jeg er 18 og fikk høre om det i dag 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...