Gå til innhold

Hun blir sur på meg.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min var vært sammen i 4 måneder nå. Helt fra begynnelsen har hun vært sur på meg fordi vi ikke helt passer anatomisk der nede da hun er litt trang og jeg over snittet. Jeg har uttrykt at jeg er villig til å gjøre alt for å få det til å funke, men virker som hun bare har gitt opp. Jeg har kjøpt inn masse glidemiddel, bruker plenty av tid på oppvarming, er forsiktig og hører på henne. Vil bare at sexen skal fungere. Har hatt det samme problemer med eksen, men det gikk seg til etterhvert og over tid. 

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: b3e2d...47d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er SUR fordi dere ikke passer sammen sexuelt? Herregud... du prøver jo å gjøre noe med det da, hva gjør hu for å få det til å fungere? 

Anonymkode: 02865...80e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er SUR fordi dere ikke passer sammen sexuelt? Herregud... du prøver jo å gjøre noe med det da, hva gjør hu for å få det til å fungere? 

Hun gjør ikke annet enn å være negativ og sur da det blir et tema..

Skrevet

Sur?? Seriøst? Har til dags dato aldri hørt om noen som har blitt sure fordi motparten hadde en penis over gjennomsnittet.

Tvert i mot! Er som å vinne i Lotto. Uansett om man er trang eller ikke.

Det pleier uansett å gå seg til etter en stund  selv om det kan ta litt tid.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjør ikke annet enn å være negativ og sur da det blir et tema..

Å du gidder å være sammen med henne fordiii? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Bambidilla skrev:

Sur?? Seriøst? Har til dags dato aldri hørt om noen som har blitt sure fordi motparten hadde en penis over gjennomsnittet.

Fordeler og ulemper med alt tenker jeg. Men ja, kunne ønsket at det hadde gått seg til. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å du gidder å være sammen med henne fordiii? 

Fordi vi passer sammen på alle andre områder, og jeg elsker henne. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten min var vært sammen i 4 måneder nå. Helt fra begynnelsen har hun vært sur på meg fordi vi ikke helt passer anatomisk der nede da hun er litt trang og jeg over snittet. Jeg har uttrykt at jeg er villig til å gjøre alt for å få det til å funke, men virker som hun bare har gitt opp. Jeg har kjøpt inn masse glidemiddel, bruker plenty av tid på oppvarming, er forsiktig og hører på henne. Vil bare at sexen skal fungere. Har hatt det samme problemer med eksen, men det gikk seg til etterhvert og over tid. 

Hva kan jeg gjøre?

Spørsmålet er vel hva hun kan gjøre... 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi passer sammen på alle andre områder, og jeg elsker henne. 

Men et forhold vil utrolig sjeldent fungere hvis man ikke passer sexuelt. Å spesielt hvis hu går rundt å sutrer for det, veit ikke helt hvor lenge jeg hadde orket jeg altså. 

Skrevet
7 minutter siden, Bambidilla skrev:

Det der er jo bare tull, stor kan være et vel så stort problem som liten. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Spørsmålet er vel hva hun kan gjøre... 

Skjønner at det kan være et problem da det har vært der før med x og sikkert blitt et lite problem uansett hvem jeg datet. Men eneste jeg forventer tilbake er å prøve, vise tålmodighet, respektere hverandre. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at det kan være et problem da det har vært der før med x og sikkert blitt et lite problem uansett hvem jeg datet. Men eneste jeg forventer tilbake er å prøve, vise tålmodighet, respektere hverandre. 

Ja, enig med deg. Virker nesten som hun ikke vil... men hun er jo skapt for å presse ut en unge, så med tid skal det gå uten de store problemene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hemmingroad skrev:

Ja, enig med deg. Virker nesten som hun ikke vil... men hun er jo skapt for å presse ut en unge, så med tid skal det gå uten de store problemene.

Sant!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hemmingroad skrev:

Dette! Alt går hvis man bare er villig til å prøve. En vagina er fleksibel og vil venne seg til det meste. Men hun virker jo som at hun ikke er villig til å prøve, skal Man da leve sammen uten sex? Er jo ikke akkurat Ts sin skyld at han er så stor

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke vondt for henne under sex da og kanskje det er derfor hun blir sur? Kanskje du blir litt vel ivrig og ikke merker at du ikke tar hensyn til henne under sexen?

Anonymkode: 2473f...ba5

• Liker 1
Gjest undulater
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør ikke vondt for henne under sex da og kanskje det er derfor hun blir sur? Kanskje du blir litt vel ivrig og ikke merker at du ikke tar hensyn til henne under sexen?

Les nå hva han skriver da.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært der selv (er kvinne). Det går seg til om hun vil. Begynn med dildo i normal størrelse, glidemiddel. Hun må bli veldig kåt og likevel prøve å slappe av. Så begynner du forsiktig, i misjonærstilling, da er det "best plass". 

Anonymkode: 49905...88f

Skrevet

Det er ikke noe godt med for stor, men å bli SUR??? Finn deg en som er litt hyggeligere OG som kan ta deg!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært der selv (er kvinne). Det går seg til om hun vil. Begynn med dildo i normal størrelse, glidemiddel. Hun må bli veldig kåt og likevel prøve å slappe av. Så begynner du forsiktig, i misjonærstilling, da er det "best plass". 

Anonymkode: 49905...88f

Det er lurt! Takk for tips :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Halldir skrev:

Les nå hva han skriver da.

Noen ganger er TS ikke helt klar over egne handlinger og trenger å reflektere litt om det han sier faktisk stemmer

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...