Gjest Molly mus Skrevet 29. desember 2004 #1 Del Skrevet 29. desember 2004 Tror jeg var bevistløs i gjerningsøyeblikket og kjøpte inn altfor altfor mye fløte før jul. Nå lurer jeg på om fløten kan fryses og om den kan vispes til krem etter å ha vært fryst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. desember 2004 #2 Del Skrevet 29. desember 2004 Det skal gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 29. desember 2004 #3 Del Skrevet 29. desember 2004 Du kan fryse den til isterninger. Kjempekjekt å ha en terning eller tre oppi saus, supper og gryter utover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #4 Del Skrevet 30. desember 2004 ingen problem. melk kan du også fryse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2004 #5 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg syns ikke at frossen fløte gir like god pisket krem. Jeg ville ikke brukt den til dette, men dlet opp fløten i passende mengder og puttet den i sauser, gryter ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå