AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 I morgen har jeg eksamen. Jeg er syk i dag med feber, vond hals, tett nese og hodepine. Jeg har vært syk gjennom hele uka når vi har hatt mulighet ti å øvd. Derfor har jeg øvd minimalt og føler jeg kan lite. Jeg vurderer å dra til legen å få en legeerklæring i morgen, men usikker på om influensa er en ordentlig grunn. Når er det vanlig at kontinasjonseksamen er? i sommerferien? og er influensa gyldig grunn? Anonymkode: b4392...696
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Bare overdriv når du er på legevakta, så får du legeerklæring, si at du er dårlig når du er der også, at du er kvalm og skikkelig vondt i hodet. Opmelding på kont på uni er rundt 15 august, eksamen blir da i september en gang. Anonymkode: 1f0ef...65d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Dato for kontinuasjonseksamen legges vanligvis ut i begynnelsen/midten av juli. Kontinuasjonseksamen på mitt studieprogram pleier å være helt i starten av august. Du kan for øvrig ringe inn til legekontoret i dag og si at du er dårlig og at du kanskje har behov for legeerklæring i morgen. Da er prosessen videre ganske grei og du slipper å bekymre deg for om du får attest eller ei. Så lenge utdanningsinstitusjonen ikke har noen retningslinjer for hva slags sykdom som aksepteres går det bra så lenge legen vil gi deg attest. Anonymkode: 054b7...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå