Gå til innhold

Han sa han ville ikke såre meg, men kunne ikke garantere noe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fantastisk mann og jeg kjenner jeg begynner å falle skikkelig for han. Men i går sa han noe som fikk meg til å tenke. Vi lå i sengen og holdt rundt hverandre og han sa hvor fantastisk jeg var og alle egenskapene ved meg som han likte. Også sa han at han ville ikke såre meg og han var redd for å gjøre det. Men han kunne ikke garantere noe.

Jeg lurer på om han har litt kalde føtter og kanskje ikke vil gå inn i et seriøst forhold likevel.

Hvordan skal jeg tolke dette?

Anonymkode: 878f9...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde gitt meg noen røde flagg. Selvfølgelig har ingen av oss noen garantier, men jeg syns nesten det hørtes mer ut som en advarsel. Jeg hadde nok trekt meg litt unna, både for å gi deg selv tid til å tenke og gi han en sjanse til å finne ut hva han vil. Men samtidig gi ham ett tydelig tegn på at du vil ikke godta å bli behandlet dårlig i fremtiden. Men det kan jo være at han bare er skikkelig klønete med ord også. Følg magefølelsen.

• Liker 5
Skrevet

En kan jo ikke garantere å ikke såre noen en gang, men det er jo gitt for de fleste. Når noen sier det slik som han gjorde når en enda er i datingfasen så høres det mer ut som at han ikke ser for seg noe forhold enda og har mulighetene åpne. Hadde spurd han hva han mente med det for å høre hva han mente med det.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det høres ut som en advarsel, jeg hadde trekt meg unna.

AnonymBruker
Skrevet

Varsellampe! Det høres ut som en sånn "ikke for å være frekk, men..". Med andre ord, så høres det ut som han forsøker å frikjenne seg selv og åpne opp for egen forpliktelsesangst. Det er ikke kult, og sånne menn er som regel ikke verdt det. Til slutt sitter du igjen og er usikker på om følelsene dine kommer av usikkerheten ved å ikke vite hvor du har ham, eller om de er reelle. Konfronter ham.

Anonymkode: 7c246...9ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han, det der er typisk: jeg vet jeg er en drittsekk men trenger unnskyldninger og ansvarsfraskrivelse så jeg kan fortsette på samme måten med nye kvinner fremover med ren samvittighet. 

Anonymkode: 02f40...e00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg, men han vil ikke gifte seg med deg for å si det sånn. Han vil "bare" ikke binde seg til deg, virker som han vil holde muligheten åpen for andre damer som kan like enda bedre.

Anonymkode: 13601...644

Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

En kan jo ikke garantere å ikke såre noen en gang, men det er jo gitt for de fleste. Når noen sier det slik som han gjorde når en enda er i datingfasen så høres det mer ut som at han ikke ser for seg noe forhold enda og har mulighetene åpne. Hadde spurd han hva han mente med det for å høre hva han mente med det.

Jeg ville også bare spurt rett ut hva han mente. Det skulle du ha gjort rett etter at han hadde sagt det, Ts. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dropp han, det der er typisk: jeg vet jeg er en drittsekk men trenger unnskyldninger og ansvarsfraskrivelse så jeg kan fortsette på samme måten med nye kvinner fremover med ren samvittighet. 

Anonymkode: 02f40...e00

Dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som eksen min. Han sa akkurat det samme, rett etter at vi var blitt ordentlig sammen - og ett år seinere fikk jeg høre: "Jeg advarte deg..." 

Anonymkode: f5487...ab3

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ut som min ex og, og dette sa han, fordi han var følelsesmessig ødelagt, og derfor lett såret, de han var sammen med.

Anonymkode: 68833...2ab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte med min date. For et par dager siden sa han at "jeg kanskje kom til å bli såret om jeg hadde forventninger". Altså.. jeg har ingen forventninger, akkurat. Fordi jeg vet at han er usikker. Men samtidig gjør det meg så følelsesmessig usikker at han er usikker. Jeg vil egentlig ha litt avstand for å tenke, men når jeg nevner det er det virkelig HELT uaktuelt for han å ikke ha kontakt. Argh.. :(  Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 89faf...ff7

AnonymBruker
Skrevet

Kutt av følelsene dine med en gang!!! Her sier han rett ut, men innpakka, at du vil noe mye mer enn han og at han vet han ikke har de samme følelsene for deg så du kommer til å bli knust og lurt, men siden det gir han fordeler som sex og hyggelig samvær er han villig til å henge med så lenge det varer (ergo til du gir han et ultimatum etter et år "på dealern" om å bli offisielle kjærester eller avslutte det,der han sier han fremdeles ikke er klar og holder deg på vent og utnytter at du er svak for han,  eller til han forteller deg han har mer følelser for noen andre, eller du tar han i å ligge rundt og blir knust) 

Stol på meg, løp og kom deg vekk han fortjener ikke følelsene dine og når han sier noe sånt så vet han at de riktige følelsene heller ikke vil komme for han og at han er meget klar over at han vil såre deg hardt før eller senere!

Anonymkode: d19e2...ec8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...