Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Vibrerende truse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har lyst at vi kjøper vibrerende truse/noe lignende til meg. Men jeg ser ikke helt for meg at det funker for meg siden jeg må stimulere klitoris for å komme. Finnes det noen som også gjør dette? Eller andre leketøy som kan funke?

Han vil vi skal prøve på dette ute, altså at han har fjernkontroll til trusen/leketøyet. Er jo litt skeptisk da jeg selv ikke liker andre som presser sin seksualitet på andre ute osv. Er det noen plasser dere anbefaler og ikke anbefaler å gjøre dette?

Anonymkode: 23ed0...8a4

Gjest Alterego666
Skrevet

Avtal et signal fra deg som forteller at nå er leken slutt, og gå så skrittvis fram. 

Det er spennende å prøve noe nytt. Samtidig er jeg helt enig i din reservasjon mot å presse seksualiteten på andre.

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger mye rart på diverse nettsider som ikke nødvendigvis funker i det virkelige liv. Men der funker som juling i mannens fantasi. Det er bare å prøve, men ikke forvent deg for mye. 

Anonymkode: 92f1b...8bf

Skrevet

Du får en del truser med en lomme, der stoffet er dobbelt mellom bena... og om det ikke er en lomme, men dobbelt stoff, kan du sprette opp sømmen så du får en lomme.

Så syr du til lommen så egget blir liggende riktig... da får du en behagelig truse med vibrator som ligger riktig;-)
En god del av de vibrerende trusene du får kjøpt er ganske ubehagelige å ha på er min ringe erfaring, gjør du jobben selv, blir alt mye mer behagelig.

Kjøp et lite vibrerende egg med fjernkontroll og putt det i lommen, så får du en god truse med fjernkontroll og vibrasjon.
Blir egget for stort, så er det plutselig ikke behagelig lenger, stram bukse er ikke å anbefale å ha utenpå.
Dette egget er godt: https://shop.erotikknett.no/Kuler-og-egg/Med-fjernkontroll/NU---remote-bullet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...