Gjest Manfred Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 I går satt jeg sammen med venner og mimret om gamledager. Vi kom da inn på hvordan vårs største utdritning var og min historie er som følger: For ca 15år siden jobbet jeg i et firma som har hovedkontor i London, jobbet stort sett her i norge da, men reiset ofte til London og noen ganger til NY. En gang skulle jeg reise til NY fra London, ombord på flyet 1.class var jeg, fant frem til mitt sete , og ved siden satt en annen mann. I løpet av turen så satt vi å småpratet om løst og fast, da vedkommene spurte hva jeg jobbet med ble jeg litt "ovenpå", hadde jo en flott stilling som jeg skrøt veldig av, prøvde vel egentlig å imponere han litt. Har skjønt det i ettertid. Men jeg måtte jo selvfølgelig spør hva han jobbet med, svaret kom litt tilbakeholdent, han drev med litt musikk. Da vi først var inne på akurat musikksnakket så spør jo jeg litt mer, mest for å være høflig. Spør hva han gjør innen musikkens verden, hvor han svarer, tilbakeholdent igjen, at han spiller litt gitar. Jeg spør jo litt mer, om han er i band og om dei har gitt ut plate noen gang, joda , det har dei gjordt. Videre spør jeg hva bandet heter. Og nå kommer utdritningen min, han svarer Beatles.......godeste George Harrison.... Snakk om utdritning!! Noen som har en merkelig historie å komme med???
Tusenfryd Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Har ikke jeg hørt den historien før et annet sted, som spam-mail eller tilsvarende...?
Suzy Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 Har ikke jeg hørt den historien før et annet sted, som spam-mail eller tilsvarende...? Her på KG - som starten på en liknende tråd for ikke så innmari lenge siden faktisk...
Tusenfryd Skrevet 29. desember 2004 #4 Skrevet 29. desember 2004 Her på KG - som starten på en liknende tråd for ikke så innmari lenge siden faktisk... Oki, trodde det var lenger siden jeg, men...
Suzy Skrevet 29. desember 2004 #5 Skrevet 29. desember 2004 Oki, trodde det var lenger siden jeg, men... Lenge er relativt, men jeg forestiller meg at det er mellom et halv og et år siden.. Det er ikke så lenge for meg.
LilleBille Skrevet 29. desember 2004 #6 Skrevet 29. desember 2004 Her er forrige tråd.. (Det var Manfred som la den ut i august også)
Gjest LoisLane Skrevet 29. desember 2004 #7 Skrevet 29. desember 2004 Denne historien hørtes veldig kjent ut, ja.
Suzy Skrevet 29. desember 2004 #8 Skrevet 29. desember 2004 Her er forrige tråd.. (Det var Manfred som la den ut i august også) Du er mye flinkere til å søke enn meg Billa... August ja - det var ikke lenge siden *stolt av å ha rett*
LilleBille Skrevet 29. desember 2004 #9 Skrevet 29. desember 2004 :bukke: any time... - bare si hva du vil ha søkt etter du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå