AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Vi har kjøpt hus, som vi må flytte inn i litt i hurten og sturten av ulike årsaker. Da vi tok over, så vi at det ikke var noen innredning i noen av garderobeskapene på soverommene.. Skapene er såpass brede at standard-trådkurvstativene på noen-og-førti cm blir å kaste bort plass. De er vel 56,5 cm inni, men ved hengslene er det bare 55 cm. Dybden er 54 cm. Er det noen som vet om noen som selger så brede trådkurver? Å spørre selger om noe som helst er litt vanskelig, ettersom de var gamle og tutlete. Vi har heller ikke sett noe merke på skapet så vi vet hvem som har laget det. Anonymkode: f0fb8...105
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Følg med på fonn.no der gis det bort trådkurver i stativ veldig ofte. Så har du til å begynne med. Ellers selger Ikea trådkurver. Søker du på Elfa så er det er merke med trådkurvert. Monter og Coop Obs bygg selger og har ofte avslag. Anonymkode: dc32e...3af
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Så langt har jeg bare sett Elfa som har brede kurver, men problemet er å finne noen som faktisk selger dem.. Jeg har vært på nettsidene til samtlige forhandlere her i byen og nabokommunene, og ingen har de brede variantene, bare disse standard 40-ognoe kurvene. Anonymkode: f0fb8...105
Belima Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 Kan disse brukes? https://rival.no/produkter/kurvsystem-roller-bredde-55cm/
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 8 minutter siden, Belima skrev: Kan disse brukes? https://rival.no/produkter/kurvsystem-roller-bredde-55cm/ Ja Ser det er en forhandler av merket rett ved der vi bor, faktisk, men hjemmesiden deres var såpass rævva at det er umulig å se om de har akkurat disse. Anonymkode: f0fb8...105
Belima Skrevet 18. mai 2017 #6 Skrevet 18. mai 2017 Da får du ringe å sjekke om de har eller kan skaffe de kurvene. Enig med deg om at noen hjemmesider er elendige. Lykke til!
skruf Skrevet 18. mai 2017 #7 Skrevet 18. mai 2017 Vi har lignende system i skapene våre, gammelt hus og mange av klesskapene var uten hyller. Kjøpte trådkurvsystem på Ikea og satte inn, funker veldig bra
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #8 Skrevet 18. mai 2017 22 minutter siden, skruf skrev: Vi har lignende system i skapene våre, gammelt hus og mange av klesskapene var uten hyller. Kjøpte trådkurvsystem på Ikea og satte inn, funker veldig bra Har du funnet brede kurver på Ikea? Jeg har bare funnet sånne som er noenogførti bred, og da kaster vi bort 10 cm plass på hver side. Men er jo bedre enn ingenting om vi ikke klarer få tak i noe som utnytter plassen bedre. Nå har vi alt liggende i en svær haug i bunnen av skapet Anonymkode: f0fb8...105
skruf Skrevet 18. mai 2017 #9 Skrevet 18. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du funnet brede kurver på Ikea? Jeg har bare funnet sånne som er noenogførti bred, og da kaster vi bort 10 cm plass på hver side. Men er jo bedre enn ingenting om vi ikke klarer få tak i noe som utnytter plassen bedre. Nå har vi alt liggende i en svær haug i bunnen av skapet Anonymkode: f0fb8...105 De vi har er brede iallefall, men er noen år siden vi kjøpte de, 12 år siden
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #10 Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så langt har jeg bare sett Elfa som har brede kurver, men problemet er å finne noen som faktisk selger dem.. Jeg har vært på nettsidene til samtlige forhandlere her i byen og nabokommunene, og ingen har de brede variantene, bare disse standard 40-ognoe kurvene. Anonymkode: f0fb8...105 Her i Osloområdet har de godt utvalg av elfa både hos Coop obs, monter og maxbo. Kan hende nettsidene ikke stemmer? Hvis ikke kan se kanskje bestille inn for deg? Jeg synes elfa sine trådhyller er veldig mye bedre enn ikea sine. Glir mye bedre og er mer stabile. Hadde begge deler i forrige leilighet. Anonymkode: 3b2b0...364
Emmelise Skrevet 18. mai 2017 #11 Skrevet 18. mai 2017 Jula har også hyllesystem men som krever at du monterer på veggskinne. http://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/oppbevaring/oppbevaringshyller-skuffer/oppbevaringssystem/
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #12 Skrevet 18. mai 2017 11 minutter siden, Emmelise skrev: Jula har også hyllesystem men som krever at du monterer på veggskinne. http://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/oppbevaring/oppbevaringshyller-skuffer/oppbevaringssystem/ Har sett på dem også, men de er også en del mindre enn skapet. Vil helst få utnyttet all plassen, men de er definitivt et alternativ om vi ikke får fatt i noe som passer perfekt ganske snart. Er grenser for hvor lenge man gidder ha alt i en stor haug Anonymkode: f0fb8...105
Emmelise Skrevet 18. mai 2017 #13 Skrevet 18. mai 2017 kjenner til det. jeg brukte det til garderobeplass i gangen som er 120cm bred. Så jeg fikk inn to rader akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå