AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Jeg kjenner en veldig kjekk mann som jeg vet har interesse for meg både før når vi ble kjent (skolen og jeg sjekket han opp, vi tekstet og flørtet en del men aldri noe mer selvom han tok initiativ til å møtes i andre settinger flere ganger) og nå i nyere tid viser han det også tydelig. Problemet er bare at han har en hel skog på overkroppen, ser det på skjortebilder og strandbilder og det er ENESTE grunn til at jeg ikke blir ordentlig hypp på han. Vi hadde god kjemi når vi studerte sammen og han prøver å ta kontakt nå av og til, men jeg greier ikke gå på date med han eller flørte igjen pga håret på brystet er noe av det mest turnoff jeg har vært borte i. Utenom det så har han alle kvaliteter jeg ser etter i en mann. Har lyst til å si til han at Hei joda vi kunne møttes og ta opp kontakten igjen men kun om du vokser brystet, men det kan jeg vel strengt talt ikke si når vi ikke har møttes på tre år! Vurdert å legge ut en hintestatus på facebook om at menn burde vokse seg eller at glatte overkropper er best osv, men det vil jo være drit teit at mine andre venner ser at jeg deler sånne ting. Hva kan jeg gjøre for at han skal vokse seg??? Helst før jeg responderer på flørten hans og møter han... Eller må jeg møte han noen ganger å deretter si det som en sær kjerring etter vi har fått god tone og kontakt igjen? Og hvordan i helvete legger jeg det frem? Halp! Vet dette høres smålig og overfladisk ut, at jeg burde holde ut og heller hinte om det evn etter vi har vært i forhold en stund (vet at han vil dette med meg), men ærlig talt jeg kommer ikke til å greie å kysse han eller tenne på han LITT engang når jeg vet hvor hårete han er...!... Anonymkode: 568c4...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Du ER jo ei sær kjerring! Like greit å la han få vite det først som sist... Anonymkode: 9f194...d23 32
squidboy Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 neida hun har preferanser akkurat som alle andre. Du kan jo bare ta han med på date TS. Så før daten sier du det bare rett ut, at du syns hår på brystet er skikkelig turnoff. Menn er ikke som kvinner og blir helt hysterisk om de får kritikk av eget utseende eller får en flom av følelser ut av det hele. De fleste tar det på strak arm. Å barbere brystet er ikke noe big deal for oss uansett , så det gjør han sikkert om du sier du ønsker det 7
Gjest PseudonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 2 timer siden, squidboy skrev: Å barbere brystet er ikke noe big deal for oss uansett Snakk for deg selv. I tillegg til at det medfører mer tid på grooming, så er det sånn at dersom man har levd den voksne delen av livet sitt sitt med hår på overkroppen, så er det gjerne en del av identiteten og mandigheten og ikke noe man fjerner bare fordi ei jente med et umodent syn på kropp og kroppshår sier det er "turn off" og "dealbreaker". Men det er en formildende omstendighet, og det er mengden av hår. Hva TS mener med "en skog av hår" er ikke godt å si, men er det som på en gorilla så kan jeg forstå at det ikke er særlig fint. Dette må du kunne tåle TS, mens dersom det er sånn, så kan jeg forstå deg.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Håper du: napper øyebryn, napper barten, shaver kinnskjegga dine, barberer bort nakkehår, skulderhår, vokser vekk hår under arma (discusting med hår-"skygge der), fjerner hår fra brystene, magen, bak på ryggen, musa, rasshølet låra dine, knær og tær. Mulig jeg er litt smålig og overfladisk altså, men jeg syntes det er direkte turn-off med damer som har hår/pels disse stedene. Det handler jo bare om mine personlige preferanser. Anonymkode: cae37...b9a 11
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #6 Skrevet 18. mai 2017 16 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Snakk for deg selv. I tillegg til at det medfører mer tid på grooming, så er det sånn at dersom man har levd den voksne delen av livet sitt sitt med hår på overkroppen, så er det gjerne en del av identiteten og mandigheten og ikke noe man fjerner bare fordi ei jente med et umodent syn på kropp og kroppshår sier det er "turn off" og "dealbreaker". Men det er en formildende omstendighet, og det er mengden av hår. Hva TS mener med "en skog av hår" er ikke godt å si, men er det som på en gorilla så kan jeg forstå at det ikke er særlig fint. Dette må du kunne tåle TS, mens dersom det er sånn, så kan jeg forstå deg. Jøss er det Kim Jong-Un som er innom forumet, som ønsker å diktere nøyaktig hvilken mengde kroppshår andre må torerere og ikke Anonymkode: cae37...b9a 4
Gjest PseudonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #7 Skrevet 18. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss er det Kim Jong-Un som er innom forumet, som ønsker å diktere nøyaktig hvilken mengde kroppshår andre må torerere og ikke Ja selvfølgelig. Det er tid for KG-kos, ingen Kim ingen kos!
Gjest impressa Skrevet 18. mai 2017 #8 Skrevet 18. mai 2017 Jeg skjønner egentlig ikke at det går an å skille såpass mellom romantiske følelser og tenning. Dere har god kjemi, flørter endel, han har alle kvaltieter du ser etter i en mann MEN du vet ikke om du "kommer ikke til å greie å kysse han eller tenne på han LITT engang". Om en mann hadde noe skikkelig turn-off ved seg hadde jeg ikke hatt god kjemi med han. Eller omvendt, hadde jeg hatt god kjemi med en mann hadde han ikke hatt noe skikkelig turn-off ved seg. Ellers synes jeg menn som lar seg forme ned til den minste detalj av kvinnen sin er ordentlig stakkarslig og patetisk. Hvis du greier å forme han allerede før dere dater sier det mye om han!
FluffyJuggernaut Skrevet 18. mai 2017 #9 Skrevet 18. mai 2017 Jeg syns det virker veldig overfladisk, men alle har sine preferanser. Personlig så hadde jeg følt meg råtten om jeg ba en person endre på utseende for at jeg skulle finne han tiltrekkende. Men på den andre siden så er det ikke mer arbeid for en mann å barbere brystkassen enn for oss kvinner til å barbere legger, lår, kjønn og armhulene våre. Og kvinner som ikke gjør det får ofte høre hvor ekle de er som har hår på kroppen. Men du må også være forberedt på at han ikke ønsker å forandre seg og blir fornærmet over at du vil forandre utseendet hans. Så om du virkelig er interessert så bør du vurdere hva som er viktigst for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #10 Skrevet 18. mai 2017 Hvis dette er veldig viktig for deg så bør du vel finne en mann som er hårløs. Men til opplysning så har vel rundt 90% av alle mannfolk som er ferdig med puberteten hår på brystet i en eller annen grad, så du får jo et magert utvalg. Men selvfølgfelig kan du hinte, eller si det rett ut. Men vær forberedt på at han trekker seg da. Anonymkode: f6983...adc 3
Sphere Skrevet 18. mai 2017 #11 Skrevet 18. mai 2017 La ham få vite det så tidlig som mulig slik at han kan komme seg videre for å finne ei som setter pris på ham. 5
Måbarefåsiat... Skrevet 18. mai 2017 #12 Skrevet 18. mai 2017 Jeg fatter ikke et folk våger å diktere utseendet på andre mennesker som jeg leser her inne at mange gjør. For meg er dette på linje med om en date skulle fortalt meg at jeg måtte klippe meg kort eller farge håret. Om noen hadde gjort det, hadde jeg bltt ekstremt fornærmet. Og det er det mange her inne som også hadde blitt. Men å diktere andre er visst greit. Dobbeltmoral og dårlig folkeskikk. 6
meeeg9 Skrevet 18. mai 2017 #13 Skrevet 18. mai 2017 Når man dater noen skal man forvente å få både personligheten og utseende I en pakke. Det er ikke meningen at man skal forandre eller forme den personen man dater. Enten liker man personen som den er, eller så må man finne seg en annen. 4
squidboy Skrevet 18. mai 2017 #14 Skrevet 18. mai 2017 8 timer siden, PseudonymBruker skrev: Snakk for deg selv. I tillegg til at det medfører mer tid på grooming, så er det sånn at dersom man har levd den voksne delen av livet sitt sitt med hår på overkroppen, så er det gjerne en del av identiteten og mandigheten og ikke noe man fjerner bare fordi ei jente med et umodent syn på kropp og kroppshår sier det er "turn off" og "dealbreaker". Men det er en formildende omstendighet, og det er mengden av hår. Hva TS mener med "en skog av hår" er ikke godt å si, men er det som på en gorilla så kan jeg forstå at det ikke er særlig fint. Dette må du kunne tåle TS, mens dersom det er sånn, så kan jeg forstå deg. Nope. Det tar 5 min å barbere brystkassen. Jeg gjør det innimellom, da jeg blir veldig hårete og brystmusklene blir mer markert uten. Om du virkelig har behov for å ha hår på brystet for at du skal føle deg mandig , så kan ikke du være så veldig mandig ellers 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #15 Skrevet 18. mai 2017 Du finner en annen mann som oppfyller preferansene dine bedre Anonymkode: ad794...f3c 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #16 Skrevet 18. mai 2017 8 timer siden, PseudonymBruker skrev: Snakk for deg selv. I tillegg til at det medfører mer tid på grooming, så er det sånn at dersom man har levd den voksne delen av livet sitt sitt med hår på overkroppen, så er det gjerne en del av identiteten og mandigheten og ikke noe man fjerner bare fordi ei jente med et umodent syn på kropp og kroppshår sier det er "turn off" og "dealbreaker". Men det er en formildende omstendighet, og det er mengden av hår. Hva TS mener med "en skog av hår" er ikke godt å si, men er det som på en gorilla så kan jeg forstå at det ikke er særlig fint. Dette må du kunne tåle TS, mens dersom det er sånn, så kan jeg forstå deg. Det er faktisk mer som det siste bildet. Hva med alle menn som krever at kvinnen skal barbere seg og syntes full busk er turnoff? Barbere venusberget er forferdelig upraktisk og til tider smertefullt når 1-5 dags hårene setter seg i maskene i stoffet på trusen og lugger. Og barberer man 1-5 dagers hår får man vonde nupper og sår så man må jo la det gå litt tid i mellom. Men det greier ikke mannen? Da gidder de ikke slikke? Wtf! Desutten er kvinnelig kjønsshår også en stor del av å være kvinne. Hadde det ikke vært for majoriteten av menns preferanser om glattbarbert kjønn hadde jeg latt det gro og aldri rørt det, hvertfall ikke på eget insj valgt å se ut som en unge der nede.. Så fortsår hva du mener med at hår på brystkassa er en manne greie, men vi damer barbeter oss jo på alle merkelige kroppsdeler for dere, så da bør det heller ikke være så ille for dere å barbere /vokse dere for oss? Anonymkode: 568c4...bdf 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #17 Skrevet 18. mai 2017 5 timer siden, meeeg9 skrev: Når man dater noen skal man forvente å få både personligheten og utseende I en pakke. Det er ikke meningen at man skal forandre eller forme den personen man dater. Enten liker man personen som den er, eller så må man finne seg en annen. Uenig. Når man liker noen vil man jo bli bedre for den personen. Jeg har endra både klesstil og tatt mer vare på meg selv for å imponere og lokke partner. Anonymkode: 568c4...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #18 Skrevet 18. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette er veldig viktig for deg så bør du vel finne en mann som er hårløs. Men til opplysning så har vel rundt 90% av alle mannfolk som er ferdig med puberteten hår på brystet i en eller annen grad, så du får jo et magert utvalg. Men selvfølgfelig kan du hinte, eller si det rett ut. Men vær forberedt på at han trekker seg da. Anonymkode: f6983...adc Jeg er ikke redd for litt hår altså. Men dette dreier seg om ekstremtilfelle der man skal gre godt gjennom for å kunne se huden under liksom. ... Anonymkode: 568c4...bdf
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #19 Skrevet 18. mai 2017 7 timer siden, impressa skrev: Jeg skjønner egentlig ikke at det går an å skille såpass mellom romantiske følelser og tenning. Dere har god kjemi, flørter endel, han har alle kvaltieter du ser etter i en mann MEN du vet ikke om du "kommer ikke til å greie å kysse han eller tenne på han LITT engang". Om en mann hadde noe skikkelig turn-off ved seg hadde jeg ikke hatt god kjemi med han. Eller omvendt, hadde jeg hatt god kjemi med en mann hadde han ikke hatt noe skikkelig turn-off ved seg. Ellers synes jeg menn som lar seg forme ned til den minste detalj av kvinnen sin er ordentlig stakkarslig og patetisk. Hvis du greier å forme han allerede før dere dater sier det mye om han! Kjemi kan man ha med en venn man tenner ikke automatisk fordet nei. ... Jeg tente på han før jeg så dette men nå greier jeg ikke tenke noe annet enn aøl den stikkinga osv hvis jeg skal legge hodet eller armen min om brystkassa hans en gang. Eller se han i dusjen blir bare æsj nå og flaut å gå med på stranda osv! Anonymkode: 568c4...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #20 Skrevet 18. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Når man liker noen vil man jo bli bedre for den personen. Jeg har endra både klesstil og tatt mer vare på meg selv for å imponere og lokke partner. Anonymkode: 568c4...bdf Og dette er ditt valg. Det er et valg du tar. De betyr ikke at andre ønsker å gjøre det eller synes man kan hinte om ting før man i det hele tatt har vært på en date med personen. Anonymkode: ad794...f3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå