Gå til innhold

Mann som forteller detaljert om sex med andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har av grunner som jeg ikke trenger å nevne her tatt kontakt med en jeg var sammen med for veldig mange år siden.
Jeg er ikke interessert i  han, og det har jeg sagt til han også, (men jeg vet ikke helt om han forstår det).
Vi har snakket på telefon et par ganger (han ringer), og bare i andre telefonsamtalen begynner han å fortelle meg intime ting om han og ex-kjæresten, og han fortsetter med det i samtale 3. Slik var han når jeg var sammen med han også, han skulle på død og liv fortelle meg intime detaljer om han og exene sitt sex-liv, så jeg måtte stoppe han flere ganger. Det var en av grunnene til at det ble slutt også, for jeg opplevde det som forulempende.

Det jeg lurer på er: Hva i heite får noen til å legge ut om dette? Hva vil han oppnå? Får han et slags kick av det? Noen andre som kjenner noen som er slik, eller er det noen her som gjør dette selv? HVORFOR? :klo:

Anonymkode: 916ea...e69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min (en stooor taper på så mange måter) gjorde også dette. Han kunne fint begynne å snakke detaljert om seksuelle opplevelser han hadde hatt med andre damer, mens vi hadde sex. Noe som jeg overhodet ikke tente på å høre om, selv om han kanskje trodde jeg skulle gjøre det... Jeg vet ikke helt hvorfor han gjorde det, men jeg tror nesten det var et skrytebehov fra hans side. Han hadde en del damer da han var ung, men klarte aldri å få et forhold til å vare over tid, og etter hvert ble han mindre og mindre attraktiv på markedet. Men uansett, ikke noen sjarmerende egenskap, faktisk et stort rødt flagg om du spør meg. 

Anonymkode: 2311e...a7e

AnonymBruker
Skrevet

Vel det å prate om sine ekspartnere TIL deg hvis han ser på deg som en romantisk forbindelse er litt rart men som du sier så er du ikke interessert og kanskje han ser på deg også som heller vennenateriale. I så tilfelle ville det ikke vært så rart om du fikk vite en ting eller to synes jeg. Uansett er det bare å si i fra til han direkte om du ikke liker å prate om sex og slike ting.

Anonymkode: 06b8e...e78

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel det å prate om sine ekspartnere TIL deg hvis han ser på deg som en romantisk forbindelse er litt rart men som du sier så er du ikke interessert og kanskje han ser på deg også som heller vennenateriale. I så tilfelle ville det ikke vært så rart om du fikk vite en ting eller to synes jeg. Uansett er det bare å si i fra til han direkte om du ikke liker å prate om sex og slike ting.

Han gjorde det jo også når vi var sammen, og da sa jeg fra. Denne gangen liksom "snek" han seg innpå det via noen sorgfølelser for det forrige forholdet, så jeg skjønte det ikke helt før han hadde fortalt alt. TS

Anonymkode: 916ea...e69

AnonymBruker
Skrevet

Aha.. i så fall er det merkelig oppførsel fra hans side. Her gjelder det nok å være tydelig på hva du ikke liker at han gjør og sier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...