AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Jeg har kjent, spesielt de siste fem årene, at jeg har ekstremt lite sexlyst. Skjønner ikke helt hvorfor, forstår ikke helt hvorfor. Mannen min "får det han trenger", om jeg kan si det sånn, for jeg vil ikke st dette skal gå utover han, men for min del hadde det vært så fint at hver gang vi har sex, så er det fordi jeg har lyst, og ikke bare fordi jeg "må". Han presser meg ikke i det hele tatt, så jeg føler ikke at det er noe mas. Han vet at jeg sliter litt med dette, men jeg har ikke fortalt alt, så han vet ikke omfanget av det. Vil ikke at han skal bli redd for å spørre, for han ville blitt redd for at jeg skulle følt at han maste, og jeg følte jeg måtte. Dette ble rotete! Men ja: Hva gjør dere for å bedre sexlysten? Jeg spiser normalt, normalt aktivitetsnivå, migrene, ingen barn, fine blodprøver (men ikke vært hos legen for dette), vi har et fantastisk forhold og er kjærlige og snille med hverandre. Anonymkode: 7a2dd...511
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #2 Skrevet 17. mai 2017 Hei, går du på p-piller? Jeg har vanligvis sterk sexlyst men den har blitt kraftig redusert i de periodene jeg har gått på p-piller. Har prøvd flere ulike merker men har sluttet etter et par-tre måneder fordi jeg ble frustrert over at sexlysten falt som en stein. Anonymkode: e15d1...7c7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Horny goat weed er et kosttilskudd som faktisk heter dette naturlig hvor en av mange egenskaper er økt stamina. Maca root opplever også de fleste svært økt sexlyst av (jeg ble nesten nymfoman haha!) Finnes i kapsler og pulver form. Stimulerer hormonene. Google eller ebay Anonymkode: 8e029...789
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå