AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Ok, det er ikke snakk om en gammel dame her altså, men en veldig sprek og flott 45-åring som ser en del yngre ut. Jeg er bare 31 år, så forskjellen er jo nokså stor, derav ordvalget "eldre". Og i tillegg er hun godt gift og har barn, så jeg vet det ikke er noen sjans. Selv om hun er veldig flott utseendemessig, er det ikke det som er avgjørende for meg. Personligheten hennes er bare så bra, og jeg blir veldig sjarmert. Hun er så positiv og har alltid mye energi, og er en fantastisk kollega på alle måter. Skammer meg absolutt ikke over dette, og det blir ikke rent lite dagdrømming om det. Jeg har alltid tent på aldersforskjell den ene eller andre veien, men det er jo ikke det første jeg tenker på i dette tilfellet. Noen andre som kjenner seg igjen, og hatt håpløse fantasier om uoppnåelige damer eller menn? Med for stor aldersforskjell? Anonymkode: 48191...33a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Det er vel en ganske vanlig fantasi. Er bare å kose seg med den:-) Men en gift kvinne vil du aldri ha sjanse på, i din alder. Anonymkode: 1ead4...356
Gorgonzola Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en ganske vanlig fantasi. Er bare å kose seg med den:-) Men en gift kvinne vil du aldri ha sjanse på, i din alder. Anonymkode: 1ead4...356 Tull! Våkn opp og forstå verden Det kryr av gifte, flotte voksne kvinner som gjerne vil oppleve nirvana med litt yngre menn, både med og uten ektemannens samtykke og aksept. Samtidig finnes det garantert 10 ganger så mange menn, både pur unge og litt mer voksne, som mer enn gjerne kaster seg over disse kvinnene med lyst og begjær så sjansen for at det blir akkurat deg er ikke 100%. Men det er lov både og håpe og ikke minst; lære seg hva som skal til for å få wife'n i seng. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 På 18.5.2017 den 21.42, Gorgonzola skrev: Tull! Våkn opp og forstå verden Det kryr av gifte, flotte voksne kvinner som gjerne vil oppleve nirvana med litt yngre menn, både med og uten ektemannens samtykke og aksept. Samtidig finnes det garantert 10 ganger så mange menn, både pur unge og litt mer voksne, som mer enn gjerne kaster seg over disse kvinnene med lyst og begjær så sjansen for at det blir akkurat deg er ikke 100%. Men det er lov både og håpe og ikke minst; lære seg hva som skal til for å få wife'n i seng. Hehe, får håpe det du sier stemmer.. Men med single damer. For jeg ville aldri prøvd meg på ei som er gift. Så egoistisk er jeg ikke. Anonymkode: 48191...33a
MaxxMekker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 På 18.5.2017 den 16.55, AnonymBruker skrev: Men en gift kvinne vil du aldri ha sjanse på I beg to differ 😉
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 Fint for deg,jeg drømmer om å bli milliardær og en mann som ser ut som Leonardo DiCaprio i sine yngre dager med kuken til Shaq. Enda godt vi kan drømme hva. Heldigvis er ikke mine så umoralske så de kan ødelegge noens liv og en hel familie om de først leves ut. Anonymkode: 1d345...7b4 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint for deg,jeg drømmer om å bli milliardær og en mann som ser ut som Leonardo DiCaprio i sine yngre dager med kuken til Shaq. Enda godt vi kan drømme hva. Heldigvis er ikke mine så umoralske så de kan ødelegge noens liv og en hel familie om de først leves ut. Anonymkode: 1d345...7b4 Leo er visst veldig godt utrustet. Trenger ikke Shaq da. Anonymkode: 77efa...b4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå