Gå til innhold

Kanskje ett dumt spørsmål, men spør uansett.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ett dumt spørsmål, men spør likevell :) Jeg har gått opp 15 kilo, noe som var veldig bra pga jeg var så tynn, men med de kiloene så kom også dobbelthaka, men jeg vill ned i fettprosent og opp i muskler, forsvinner dobbelthaka da ?

Anonymkode: 74f83...513

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dobbelthaka består av fett, hvis du går ned i fett-vekt, så vil dobbelthaka gjerne forsvinne ja. Hvor mye fett som må bort før akkurat dobbelthaka forsvinner er vanskelig å si. 

Ellers så tenker jeg litt sånn at de fleste har jo litt dobbelthaka hvis de er normalvektige. Og det trenger ikke se fælt eller stygt ut, det ser bare ut som et sunt og friskt menneske. Jeg ville fokusert på andre ting! :) Bra jobba med å gå opp i vekt. 

Anonymkode: 3d584...ce5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dobbelthaka består av fett, hvis du går ned i fett-vekt, så vil dobbelthaka gjerne forsvinne ja. Hvor mye fett som må bort før akkurat dobbelthaka forsvinner er vanskelig å si. 

Ellers så tenker jeg litt sånn at de fleste har jo litt dobbelthaka hvis de er normalvektige. Og det trenger ikke se fælt eller stygt ut, det ser bare ut som et sunt og friskt menneske. Jeg ville fokusert på andre ting! :) Bra jobba med å gå opp i vekt. 

Takk for svar :) Har faktisk aldri følt meg så fornøyd med meg selv som jeg gjør nå, men den dobbelthaka skal bort. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) Har faktisk aldri følt meg så fornøyd med meg selv som jeg gjør nå, men den dobbelthaka skal bort. Ts

Så bra at du kjenner deg fornøyd med deg selv! Husk på det og ta vare på det. 

Det er nå en gang sånn at det ikke går an å punktslanke, så hvis man går ned i fettprosent så vet man aldri hvor dette fettet tas fra, men du kan kanskje forvente at der fettet sist kom til vil være der det først forsvinner. Så hvis dobbelthaka kom helt mot slutten i vektoppgangen, så forsvinner den gjerne ganske lett. Men å bygge muskler og samtidig fjerne litt av fettvekten vil gi utslag, og vi krysser fingrene for at det blir akkurat dobbelthaka for deg da siden du er så bestemt på at den skal vekk. :) 

Men igjen, det kan hende det bare er du som legger merke til den siden den nettopp har kommet. Hvis du de neste dagene ser på folkene du er med kan du jo se om ikke de også har antydning til dobbelthake. ;) 

Gjest Tigress
Skrevet

Er det no eg IKKJE skal skrive at mannen min har mageruter, synlege blodårer på armer, lår, rygg og legger, men framleis ei lita dobbelthake? Det er i alle fall delvis genetisk! :-D

AnonymBruker
Skrevet

Det er sannsynligvis noe du tenker på, men som andre ikke legger merke til. 

Anonymkode: bf3eb...17c

AnonymBruker
Skrevet

Dobbelthaken vil mest sannsynlig forsvinne når du går ned i fettprosent, med mindre du har "liten hake" i tillegg. Da hjelper det nesten ikke hvor smal du er - pga. mangel på benstruktur vil man lettere få dobbelthake - selv som slank. Jeg er en av de. :P Derfor må jeg holde meg veldig slank for å unngå det.

Anonymkode: 14ba3...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...