AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Del Skrevet 17. mai 2017 Hei! Jeg har et brennende ønske om å skrive en roman. Tema i romanen vil være forelskelse og forhold til en mye eldre mann. Fortellerstemmen (hovedpersonen) i romanen er psykisk syk, noe som vil prege historien. Romanen skal ikke være seksuell/erotisk, kun romantisk/dramatisk. Jeg vet at nåløyet for å bli antatt er trangt, men jeg skal likevel prøve. Det jeg bekymrer meg litt for er eventuelle reaksjoner på en slik roman. Vil jeg ødelegge for meg selv med tanke på fremtidige arbeidsgivere? Jeg studerer og har jo lyst på en vanlig jobb i fremtiden. Eller vil arbeidsgivere kun se på det som positivt at man faktisk har klart å utgi en roman? Anonymkode: 73426...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #2 Del Skrevet 17. mai 2017 Selvsagt vil ikke det være negativt, snarere tvert imot. Det vil nok være god terapi for deg å eksponere deg litt på den måten, for du virker i overkant forknytt som stiller et slikt spørsmål. Men dersom nervene skulle ta overhånd og det blir for mye for deg, kan du naturligvis utgi romanen under pseudonym. Anonymkode: d8016...f35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Del Skrevet 18. mai 2017 Ingen vil reagere på en slik roman. Anonymkode: dea7d...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå