Henna Skrevet 31. juli 2002 #1 Skrevet 31. juli 2002 Av ren nysgjerrighet, og med så mange forum på nettet, hvorfor velger dere akkurat kvinneguiden? Ikke misforstå meg, som verden hadde blitt kjedelig (om ikke utholdelig) uten dere, så hadde nok antagelig KG blitt det også. For vi trenger jo å vite deres synspunkter på både det ene og det andre, for ingen er vel bedre på menn enn menn selv ?!? Og det er jo ikke noe bedre enn et diskusjonsforum med delte meninger! (selv om akkurat det klarer vi bra selv også) Selv vet jeg at typen titt og ofte er inne og lurer her på KG. Mistenker at han har fått seg et nick her også...hmmm.
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #2 Skrevet 31. juli 2002 Menn vil dit kvinner er. Så enkelt tror jeg
Arnie Skrevet 31. juli 2002 #3 Skrevet 31. juli 2002 Siden ingen andre menn svarer: Jeg er mann, snart 40, har nettopp feiret 15 års bryllupsdag. Jeg regner meg selv for å være "over middels" interessert i det som har med sex og samliv å gjøre, og synes KG er et sted hvor det er mange relativt aktive og seriøse brukere, som bidrat med informasjon og innspill og til dels interessante diskusjoner. Fjortis-faktiren er lav (ref SOL ...), og brukerne opptrer jevnt over seriøst og ordentlig (kommer på kun ett relativt sjenerende unntak i farten...). Hyggelig å høre at jeg er velkommen her!
Gjest Guttemannen Skrevet 31. juli 2002 #4 Skrevet 31. juli 2002 Dette var rett og slett det greieste forumet jeg kom over , men det er litt off-target iforhold til den ideelle målgruppen for meg. Har laget meg nick her også, selv om jeg ikke bruker det akkurat nå. Kvinner synes meg forøvrig oftest å være bedre diskusjonspartnere enn menn.
Gjest sam (aka Såret) Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Hovedsaklig for og lære og forstå LITT mer om kvinner og kvinners verden. Ikke det at jeg er ung el. er 36 år med 4 barn. Men det er mange ting med andre mennesker som jeg finner interresant videre som det ble sagt av en anne så er 14'is faktoren relativ lav. "Den mann som en dag kan forstå kvinne fullt ut, vil bli tilbedt som den neste STORE GUD " ( koster på meg en liten fleip) "Man lærer så lenge man lever, man lever så lenge man lærer" mvh sam
SW20 Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Synes det er mange bra tråder her, som gir meg mye.
Gjest sisterhood Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Ja, jeg lurer også fælt på hvorfor de er her. De er her ikke akkurat for å kjempe for kvinners rettigheter, de som er her.
Gjest 2324 Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Ja, jeg lurer også fælt på hvorfor de er her. De er her ikke akkurat for å kjempe for kvinners rettigheter, de som er her. ← Nei, men det er vel langt i fra de fleste damene her heller da.
punktom Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Ja, jeg lurer også fælt på hvorfor de er her. De er her ikke akkurat for å kjempe for kvinners rettigheter, de som er her. ← Nei, kanskje ikke på måten fjortisfeminismen ser det. Men kanskje slik den ferdigutviklede feminismen vil se det.
Gjest sisterhood Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Takk for fin innføring i bruk av mannlige hersketeknikker, jeg skal notere det og bruke deg som eksempel ved neste feministmøte.
talin Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 Det er på tide å slukke brannen i BHen nå. ← Tror nok at de kommer til å ta sin tid. Siden hun må vente på at en brannkvinne skal gjøre de for henne.
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #13 Skrevet 8. juni 2006 Takk for fin innføring i bruk av mannlige hersketeknikker, jeg skal notere det og bruke deg som eksempel ved neste feministmøte. ← Get it, get it. Du er et troll, men et særdeles dårlig et. Du burde ha moderert deg litt. Ellers var den ganske god altså.
Gjest sisterhood Skrevet 8. juni 2006 #14 Skrevet 8. juni 2006 Ja, du liker vel tanken på at jeg trenger en stor, sterk, brannmann til å hjelpe meg. Jeg klarer å slukke det jeg vil selv, ellers takk.
talin Skrevet 8. juni 2006 #15 Skrevet 8. juni 2006 Ja, du liker vel tanken på at jeg trenger en stor, sterk, brannmann til å hjelpe meg. Jeg klarer å slukke det jeg vil selv, ellers takk. ← Sa jeg noe som helst om at du skulle reddes utav en brannmann?
SW20 Skrevet 8. juni 2006 #16 Skrevet 8. juni 2006 Ja, du liker vel tanken på at jeg trenger en stor, sterk, brannmann til å hjelpe meg. Jeg klarer å slukke det jeg vil selv, ellers takk. ← Hehe, slutt med trollinga nå da. Du ødelegger trådene! (for øvrig kan jeg gjerne ringe til brannvesenet og avbestille når huset ditt brenner)
Pinocchio Skrevet 8. juni 2006 #17 Skrevet 8. juni 2006 Selv om jeg elsker å fleipe mye, elsker jeg dette stedet for sin seriøsitet. Alt annet på nettet er håpløst uniteressant.
Gjest kenneth Skrevet 9. juni 2006 #18 Skrevet 9. juni 2006 Husker ikke hvordan jeg dumpet innom. Det er mulig jeg tenkte at damer er bedre diskusjonspartnere enn menn. Er ikke så veldig macho selv, så det kan fort bli litt kjedelig med "manneprat". Var litt på VG Diskuter i gamle dager, og der var testosteron-nivået relativt høyt (og antatt alder tilsvarende lav). Dog har de heftigste debattene her vært med menn...
Gjest Little me Skrevet 9. juni 2006 #19 Skrevet 9. juni 2006 Det er på tide å slukke brannen i BHen nå. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå