AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Heisann! Det virker som det er flere her inne som iblandt tar seg en tur alene, har dere noen tips til hvordan man unngår å betale så mye? Tenker da særlig på turer til typiske "Syden"-land. Jeg har mulighet til å reise utenfor feriene, og synes det burde være mulig å finne noe relativt billig (under 3-4000 for en uke), også som singel. Men det er kanskje ikke det? Anonymkode: f1e73...d9b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #2 Skrevet 17. mai 2017 Du går inn og søker på hvilke hoteller hos de ulike charterselskapene som dropper singeltillegget og i hvilke perioder de gjør det. Deretter ser du om dette er noe som passer for deg. I tillegg passer du på å få de rabattene eneklte kredittkort kan gi deg. Apollo gir rabatt til Obos medlemmer. Ving gir rabatt dersom du skaffer deg Myholydaycard og betaler med det osv. Anonymkode: e3970...1e2 1
Aviale Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Jeg ville ikke bestilt via charterselskaper som alenereisende, tror det er dyrere enn å bestille selv, også utenom feriene. Unntaket er vel om du ønsker den typiske charter-opplevelsen. Jeg vile heller søkt opp flybilletter på momondo, restplass og lignende, og leid rom/leilighet via airbnb. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 5 timer siden, Aviale skrev: Jeg ville ikke bestilt via charterselskaper som alenereisende, tror det er dyrere enn å bestille selv, også utenom feriene. Unntaket er vel om du ønsker den typiske charter-opplevelsen. Jeg vile heller søkt opp flybilletter på momondo, restplass og lignende, og leid rom/leilighet via airbnb. Takk for svar, begge to. Jeg vil gjerne bo i leilighet/på hotell. Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men er det mulig å booke det på egenhånd, på typiske Sydensteder? Og om man skal til en storby, blir det også da mye dyrere å bo alene på hotellrommet? Anonymkode: f1e73...d9b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Selvfølgelig kan du få deg en fin sydentur til under 4000 kroner Sjekket på restplass.no nå, du sier ikke noe om når du kunne tenke deg å reise, men om snaue to uker koster ei uke i Hellas fra 1350,- med fly inkludert i tillegg til hotell (trestjerners). Anonymkode: bae6c...b4a
Aviale Skrevet 19. mai 2017 #6 Skrevet 19. mai 2017 På 18.5.2017 den 17.17, AnonymBruker skrev: Takk for svar, begge to. Jeg vil gjerne bo i leilighet/på hotell. Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men er det mulig å booke det på egenhånd, på typiske Sydensteder? Og om man skal til en storby, blir det også da mye dyrere å bo alene på hotellrommet? Anonymkode: f1e73...d9b Ja, det går helt fint. Jeg har ikke reist til typiske sydensteder selv, men er helt sikker på at du finner leiligheter/rom på Airbnb.com. Det er trygt og veldig greit, bare les anmeldelsene fra andre, og om det er hel leilighet/hus eller delte "fellesområder". Jeg har selv booket derfra 3 ganger uten problemer. Hotellrom blir naturligvis dyrere, noen steder har de enkeltrom, men de er ofte nesten samme pris som dobbeltrom. Bare søk på hotels.com eller lignende sider. Jeg tror det billigste er å leie leilighet/rom via Airbnb da
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #7 Skrevet 19. mai 2017 På 18.5.2017 den 19.16, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan du få deg en fin sydentur til under 4000 kroner Sjekket på restplass.no nå, du sier ikke noe om når du kunne tenke deg å reise, men om snaue to uker koster ei uke i Hellas fra 1350,- med fly inkludert i tillegg til hotell (trestjerners). Anonymkode: bae6c...b4a Hvor/hvordan fant du dette? Anonymkode: 9e0e4...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå