Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr i 3 måneder. Vi har vært sammen et par dager i uken, overnattet, hatt mye sex osv. De siste to ukene har det dabbet skikkelig av. Har bare møttes én gang og null sex. Han bruker lang tid på å svare på meldinger, og virker plutselig uinteressert. Han var veldig på i starten, men nå er det lite kontakt og det hele føles rart.

Har vel egentlig kommet fram til at han har mistet interessen. Men synes det er irriterende at han ikke kommuniserer det. Bør jeg spør han rett ut? Hvordan skal jeg gå fram? Vil bare ha et svar på om han vil fortsette eller om han vil avslutte, slik at jeg kan gå videre.

Anonymkode: 734b3...68d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I Norge så dater man ikke i 3 mnd. He's just not that into you. 

Anonymkode: eb343...9d1

AnonymBruker
Skrevet

Bare trekk deg unna. Han er ikke sååå intr lengre og da er han ikke verdt din tid mer. 

Anonymkode: 261f5...104

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Han var sikkert bare ute etter sex, hadde vært klassisk om du var ung og han eldre enn deg. Han fikk vel det han ville ha (menn jobber hardt for å nå målet sitt i starten) og når det er gjort så mister de interessen. Synd, men sant.

Anonymkode: e6f76...ad2

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? Han var sikkert bare ute etter sex, hadde vært klassisk om du var ung og han eldre enn deg. Han fikk vel det han ville ha (menn jobber hardt for å nå målet sitt i starten) og når det er gjort så mister de interessen. Synd, men sant.

Anonymkode: e6f76...ad2

Vi er like gamle og i starten av 30-årene. Du har sikkert rett! Men skal jeg spørre rett ut om han ikke er interessert eller skal jeg bare la det fade ut? Synes egentlig at voksne mennesker skal avslutte på en ordentlig måte...

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er like gamle og i starten av 30-årene. Du har sikkert rett! Men skal jeg spørre rett ut om han ikke er interessert eller skal jeg bare la det fade ut? Synes egentlig at voksne mennesker skal avslutte på en ordentlig måte...

Syns egentlig du leser han ganske godt. Etter 3 mnd er man enten forelska og nesten sammen, ellers går det dessverre som i ditt tilfelle: det dabber av. Det er skikkelig trist, men faktum er vel at man ikke ønsker å være sammen med en som ikke vil ha deg og? 

Jeg syns også du fortjener et svar etter 3 mnd. Enten sende han melding og spørre om dere kan møtes for en prat, eller bare ringe? Det er individuelt hvor mye man føler at man trenger å gi den andre en avslutning, men for meg er det noe jeg trenger for å gå videre. Det hjelper meg faktisk å se han være litt kald og avvisende, for det er heldigvis noe jeg ikke tiltrekkes av.

Anonymkode: ef690...45b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...