yvonne288 Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 Er bare 20 år, men vet ikke om det er bare meg selv som er sensitiv til rynker og fine linjer. I det siste så har jeg merket noen lignende som fine linjer rundt øye sonen. Jeg har tendens til å få mørkeringer og poser under øynene på morgenen. Jeg har bare brukt en type øyekrem og det er "Nivea anti eye shadow", syns ikke den hjalp noen ting. Kan man egentlig massere vanlig fuktighetskrem på øye sonen, eller bør man helst ha en øye krem tilpasset den ømfintlige huden? De fleste øye kremer sies for å virke mot mørke ringer, poser og har anti rynke effekt. Men hva skal jeg velge? Noen gode øyekremer fra Decleor?
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Nivea hjelper nok ikke for den biffen. Et par livstilsregler : *nok søvn *nok vann/grønnsaker YSL TOuche eclat er fin til å dekke opp disse. Jeg har hørt noe om prodigy eyes fra rubinstein.. at denne kremen skal være bra (Leste dette et sted så jeg kan ikke garantere noe som helst) Jeg har ikke så mye problemer med dette Man skal ikke bruke vanlig fuktighetskrem på øynesonen. Huden der er så sart og tynn at den trenger mer.
Girl-Next-Door Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 Er hjemme på juleferie nå og har møtt flere av mine gamle klassevenniner. Det som slår meg er at mange ser utrolig gamle og rynkete ut, særlig rundt øynene. (jeg er 25). Tror virkelig livsstilen spiller stor rolle. Det er i hovedsak storrøykerne og de som ellers har en usunn hverdag som ser mye gamlere ut enn 25. Og ikke minst kommer ringene under øynene hvis du ikke får nok søvn! Men det er sikkert også bra å forebygge med en øyekrem. Jeg bruker en fra L'Oreal som skal hjelpe mot mørke ringer og linjer. Veldig fornøyd
ringblomst Skrevet 29. desember 2004 #4 Skrevet 29. desember 2004 Og så er det de av oss som alltid har hatt mørke ringer under øynene til tross for nok søvn og "sunn" livsstil. Mitt tips er at øyekremer ikke hjelper på dette - kun concealere . Sier ikke at man ikke skal bruke øyekremer, for det gjør jeg pga huden rundt øynene, men kun derfor.
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2004 #5 Skrevet 29. desember 2004 Det eneste som visstnok skal hjelpe (og som ikke finnes i Norge), er øyenkremer som inneholder vitamin K, og disse har også ubegrenset effekt. Mørke ringer kommer ofte av at huden under øynene er tynn, og at blodårene skinner gjennom. Allikevel er det lurt å bruke en god øyenkrem, hør i et parfymeri eller hos hudpleier. Clarins og Decleor har blant annet gode øyenkremer.
Petronella Skrevet 29. desember 2004 #6 Skrevet 29. desember 2004 Shiseido har noen øyemasker som du kan bruke en gang! De gjør underverker for øynene dine. Ellers så har Clarins veldig fine øye kremer. Men pass på, ikke bruk anti rynke kremer, du er alt for ung til dette. Og kremene vil bli alt for aktive for den tynne huden du har under øynene. Men kremer som går på fukt er bra! de vil også forebygge!! Men husk: hold deg unna antirynke til du har passert 30 + Mange rynker er bare tørrhetslinjer og vil forvinne etter en "fuktbombe" lykke til p.s. HUSK SOLBRILLER!! Så slipper du myserynkene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå