AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Del Skrevet 17. mai 2017 Vil helst ikke avfarge og skade håret. Så, kom med tips til shampoo som best mulig tar hårfarge ut. Anonymkode: 2d0a3...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #2 Del Skrevet 17. mai 2017 Frisøren min sier Head and Shoulders. Renser hårfargen ut av håret Anonymkode: 874cf...b66 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #3 Del Skrevet 17. mai 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frisøren min sier Head and Shoulders. Renser hårfargen ut av håret Anonymkode: 874cf...b66 Tusen takk Anonymkode: 2d0a3...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #4 Del Skrevet 17. mai 2017 Min sier også head and shoulders. Anonymkode: b6d27...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #5 Del Skrevet 17. mai 2017 Colour B4 skader ikke håret. Det tørker det ut noe jævlig, da det er en slags rensesjampo, og om håret ditt er slitt fra før vil det virke som om det er verre siden alt av produkter (og silikon, som kamuflerer slitasje) blir fjernet fra håret. Det er imidlertid ikke noe en god hårkur kan fikse. Anonymkode: 91d29...efe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #6 Del Skrevet 17. mai 2017 Nettopp brukt Head'n'shoulders til å dempe en altfor intens hjemmefarging... Fungerte som en drøm! To solide shamporunder med en god hårkur etterpå og det ble mye bedre☺️ Anonymkode: ed5bf...38a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #7 Del Skrevet 17. mai 2017 Er det samme hvilken type Head & shoulders jeg bruker? ts Anonymkode: 2d0a3...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #8 Del Skrevet 17. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det samme hvilken type Head & shoulders jeg bruker? ts Anonymkode: 2d0a3...da2 Jeg brukte mannens, Classic Clean☺️ Anonymkode: ed5bf...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #9 Del Skrevet 19. mai 2017 Wow H& S funka jo. Anonymkode: 2d0a3...da2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #10 Del Skrevet 19. mai 2017 Funker det på permanent hårfarge òg? Anonymkode: c305d...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #11 Del Skrevet 19. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow H& S funka jo. Anonymkode: 2d0a3...da2 Kult! Godt tips å ta med seg videre 😁 Anonymkode: 0ba44...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #12 Del Skrevet 19. mai 2017 Dette funker også: http://aboutthemoon.blogg.no/1398012228_diy_avfarging.html Anonymkode: 6307a...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #13 Del Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Funker det på permanent hårfarge òg? Anonymkode: c305d...197 Vet ikke. Jeg hadde ihvertfall brukt l`oreal creme gloss og fått svart hår. Anonymkode: 2d0a3...da2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #14 Del Skrevet 25. mars 2023 Hei, ser dette er en gammel tråd, men det gjør vel ingenting! Jeg har prøvd head & shoulder og jeg har fått bort noe av fargen. 🫣🙂 Alle vil så klart stole på frisør som fagfolk bør være, klare til å gjøre håret finere. Jeg tenkte det var kjempelurt å forberede meg til frisørtimen, så derfor sendte jeg referansebilder av farge og balayage jeg likte så godt med spell til hun. Jeg hadde et klart bilde i hodet av hvordan jeg ønsket å se ut når jeg var ferdig på mandag. Når jeg fikk se meg selv i speilet på slutten av timen så fikk jeg en klump i magen og tenkte litt for meg selv: «Å nei, det var ikke dette jeg skulle ha». Jeg synes kanskje det var ubehagelig å si ifra akkurat da hun virke å være så glad. Ikke så vanskelig å se på bildene tjenesten jeg bestilte ikke ble rett. Vet jeg står ikke uten rettigheter, og jeg vil egentlig få refundert tjenesten.. men jeg har vært grei å spør om prisavslag istedenfor. Men hun er steil. Nå skal jeg til annen frisør på mandag og få fikset håret, og det blir en ekstra utgift for meg. 😣 På bildet vil dere se mitt hår før behandlingen og etterpå + ønsker balayage/farge med spell. Anonymkode: 4f9e8...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. mars 2023 #15 Del Skrevet 25. mars 2023 Nå spør jeg dumt: Var det siste bildet resultatet du ønsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #16 Del Skrevet 25. mars 2023 AprilLudgate skrev (3 timer siden): Nå spør jeg dumt: Var det siste bildet resultatet du ønsket? Siste bilde med ryggen til er etter timen på mandag og det er ikke det jeg ville ha, nei! Jeg ville ha min egen farge med balayage……….hvis du ser på de andre bildene!! Så vil du se det ikke ligner i nærheten av det jeg hadde bestilt! Anonymkode: 4f9e8...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #17 Del Skrevet 25. mars 2023 AprilLudgate skrev (3 timer siden): Nå spør jeg dumt: Var det siste bildet resultatet du ønsket? Anonymkode: 4f9e8...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. mars 2023 #18 Del Skrevet 25. mars 2023 (endret) Ah skjønner. Men jeg ville tenkt at hvorvidt frisøren gjorde en dårlig jobb eller ei avhenger av før-resultatet. Den siste der er jo veldig fin, og slik det vil se ut om man har bruntoner i håret (i varierende grad). Så er det lagt en gloss over som gir den tonen. Jeg kan oppnå det ønskede resultatet over fordi jeg har naturlig typisk nordisk mørkeblondt hår. For å få den nederste måtte jeg jo farget først. Om du som meg har mørk blondt hår i 6-7 skala og sa «balayage i mitt hår» så er jeg enig i at det ikke ble riktig. Det nederste er jo knallfint spør du meg, men hun farget det også da, eller la en mørkere sjokoladefarget gloss over? Men asså…..er det slette håret ditt før-bilde? Isåfall er det jo veldig merkelig å legge den brune glossen der (og farge i bunnen?) om dere ikke avtalte det i tillegg til balayage. Endret 25. mars 2023 av AprilLudgate 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #19 Del Skrevet 25. mars 2023 AprilLudgate skrev (6 minutter siden): Ah skjønner. Men jeg ville tenkt at hvorvidt frisøren gjorde en dårlig jobb eller ei avhenger av før-resultatet. Den siste der er jo veldig fin, og slik det vil se ut om man har bruntoner i håret (i varierende grad). Så er det lagt en gloss over som gir den tonen. Jeg kan oppnå det ønskede resultatet over fordi jeg har naturlig typisk nordisk mørkeblondt hår. For å få den nederste måtte jeg jo farget først. Om du som meg har mørk blondt hår i 6-7 skala og sa «balayage i mitt hår» så er jeg enig i at det ikke ble riktig. Det nederste er jo knallfint spør du meg, men hun farget det også da, eller la en mørkere sjokoladefarget gloss over? Men asså…..er det slette håret ditt før-bilde? Isåfall er det jo veldig merkelig å legge den brune glossen der (og farge i bunnen?) om dere ikke avtalte det i tillegg til balayage. Håret var bedre før hun farger det på mandag.. og håret kunne blitt veldig fint hadde hun gjort rett! Jeg hadde hatt foliestriper i det før, og nå som jeg hadde spart ut min egen farge, så farger hun det. Jeg ville ha spell i håret/balayage! Ikke farget hår 😔 Ja, hun hadde gloss i tilslutt. Ja, bildet med det slette håret er før bilde. Jeg sende det bilde, og bilde med balayage til hun forrige helg, slik at hun skulle se hva jeg ønsker meg. Så hun fikk se hårfargen min og bilde av balayage! Jeg ville ha min farge! Anonymkode: 4f9e8...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. mars 2023 #20 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Håret var bedre før hun farger det på mandag.. og håret kunne blitt veldig fint hadde hun gjort rett! Jeg hadde hatt foliestriper i det før, og nå som jeg hadde spart ut min egen farge, så farger hun det. Jeg ville ha spell i håret/balayage! Ikke farget hår 😔 Ja, hun hadde gloss i tilslutt. Ja, bildet med det slette håret er før bilde. Jeg sende det bilde, og bilde med balayage til hun forrige helg, slik at hun skulle se hva jeg ønsker meg. Så hun fikk se hårfargen min og bilde av balayage! Jeg ville ha min farge! Anonymkode: 4f9e8...a30 🫤 Ja, om du sa balayage i mitt naturlige hår så er jo dette noe helt annet. Men….har du det skriftlig? For det er jo et bevis For refusjon altså. Og en gloss legges jo etterpå, men da for å tone ned gul/oransje. Her er det jo lagt noe kaldt, men… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå