Gå til innhold

Noen som satt hjemme idag ? 17 mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig ut å møte noen kompiser. Så forsov jeg meg og så de hadde ringt 1 million ganger. De ringte opp igjen og var tydeligvis helt på bæret drita full, jeg orket ikke det der så jeg gikk og la meg igjen og sto opp kl 1500 og blir hjemme resten av dagen . Er jeg den eneste ? Orker ikke så mye stress

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hjemme jeg og, men hadde aldri planer om å gå ut i dag.

Anonymkode: 40384...f60

Skrevet

er det forresten vanlig å drikke på 17 mai ? jeg skjønner ikke hvorfor kompisene mine er drita midt i uken, hvem orker det ?

Gjest undulater
Skrevet

Jeg satt og sitter fremdeles hjemme :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter hjemme! Deilig å slippe unna stresset. 

Anonymkode: add1e...7a6

Skrevet

Vi er i feriehuset og ordner litt. Kleskoden her er arbeidsklær 😁

AnonymBruker
Skrevet

familie besøk men stakk etter en time, mest lyst å vær alene idag

Anonymkode: 6daa4...305

Skrevet

Jeg har sett på barnetog, vært på tur i skogen og nå sitter jeg hjemme og har det hyggelig helt for meg selv. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke hadde spilt i korps hadde jeg sannsynligvis tilbragt dagen på sofaen.

Anonymkode: 65477...d60

Skrevet

Jeg har vært på jobb, og gått i tog, men så fort jeg er ferdig stakk jeg hjem og sitter her enda. Skal grille da, men ikke noe pynting for det!

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

17. Mai er en dag da folk kommer sammen, kler seg ut og gjør uforståelige ting sammen. Selvfølgelig er jeg hjemme.

Skrevet
23 minutter siden, squidboy skrev:

er det forresten vanlig å drikke på 17 mai ? jeg skjønner ikke hvorfor kompisene mine er drita midt i uken, hvem orker det ?

Det er iallefall ikke uvanlig. Kjenner flere som var på en prosecco snurr allerede ved frokosttider.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært ute og luftet stakken min litt. Hørt på konsert i en liten park og koset meg.

Nå er jeg kommet hjem, tatt av stakken og fått på meg en jeanspar :) -og på kjøkkenet jobber trakter'n med å lage meg litt kaffe. 

Anonymkode: aa700...c2a

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Er hjemme, har kost meg med god mat og The Tudors, utrolig deilig å slippe alt maset.

Skrevet

Ja. Gikk av nattevakt i dag morges og har ingen planer om å forlate huset.

Men det hadde jeg ikke gjort selv om jeg hadde hatt fri heller. For mye folk og mas ute i dag. 

Skrevet

eksamen i morgen, så jeg har lest :)

Gjest Cicero
Skrevet

Jeg var en liten tur til svigers, og så dro jeg hjem. Er sykemeldt så har forsåvidt en grunn til å være litt asosial, men det er nå deilig å feire Norge i ro og mak uansett. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har trent og vært hjemme fordi jeg ikke har noen å dra ut med.

Anonymkode: b27bf...070

AnonymBruker
Skrevet

Sittet inne hele dag. Har ingen å være med.

Anonymkode: 6d174...c51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Sirah skrev:

Det er iallefall ikke uvanlig. Kjenner flere som var på en prosecco snurr allerede ved frokosttider.

Det er veldig vanlig med champagnefrokost. Jeg kjenner imidlertid ikke til noen som bruker 17. mai til en fyllefest. 

Anonymkode: 98140...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...