AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Så....da var dagen jeg har grudd meg til i lengre tid her. Dagen hvor jeg må sette på et smil og opptre høflig mot min eks-manns nye samboer og mine barns stemor. For snart 1 år siden valgte min x henne forann meg. Og måten han gjor det på, satte dype psykiske spor som jeg enda sliter med. Jeg har jobbet mye med meg selv, men er ikke i nærheten av der jeg vil være. Hun er per deff ikke den andre kvinnen, da min x ikke var utro. Men han sa til meg at han ville prøve på ny, og var villig til både parterapi og jobbing med forholdet, samtidig som han sa til henne at det bare var hun han ville ha. Jeg var med å såg på barnetoget, og på aktiviteter på skolen, men så reiste jeg hjem. Det får holde syns jeg. Å se hun rundt mine barn er noe jeg sikker utrolig lite pris på, men noe jeg bare må lære meg å leve med desverre Anonymkode: 0b5ef...499 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #3 Skrevet 17. mai 2017 Ja, det der er rett og slett ikke gøy. Jeg kan ikke si at det blir bedre med årene heller desverre. Synes du var veldig flink som ble med, trenger ikke tilbringe hele dagen sammen heller da. Klem Anonymkode: c00d2...2be 6
Gjest Jessica Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 Så flott at du tok hensyn til dine barn og ble med på feiringen. Klem til deg
Zienna Skrevet 17. mai 2017 #5 Skrevet 17. mai 2017 Jeg synes du var veldig flink, og forstår godt at det var krevende. Min yngste sønn og hans ex gjør det samme. Sønnen hater det, men gjennomfører for barnas skyld. 2
KatyP Skrevet 17. mai 2017 #6 Skrevet 17. mai 2017 Det var flott gjort av deg ts. Du har nok gledet noen barn i dag 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #7 Skrevet 17. mai 2017 Barn er meget intelligente. De merker når voksne later som om og egentlig ikke har det helt ålreit. Anonymkode: 02666...ec0 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #8 Skrevet 17. mai 2017 Flott gjort, du kan ha god samvittighet over dette! Skjønner godt at det var vondt og vanskelig, men det var du som virkelig hevet deg over alt nå, og satte barna foran deg selv. Respekt! Og en klem herfra også <3 Anonymkode: 493ca...e32 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #9 Skrevet 17. mai 2017 Kreds til deg! Trøst deg med at hun har fått en løgner til mann. Ikke noe tap.Anonymkode: 97009...e9a 1
Biloba Skrevet 18. mai 2017 #10 Skrevet 18. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er per deff ikke den andre kvinnen, da min x ikke var utro. Men han sa til meg at han ville prøve på ny, og var villig til både parterapi og jobbing med forholdet, samtidig som han sa til henne at det bare var hun han ville ha. Anonymkode: 0b5ef...499 Selvfølgelig er det utroskap å dyrke en forelskelse og et forhold til en annen kvinne mens man er gift, enten man har sex med den nye kvinnen før bruddet med den første er endelig eller ikke. Flott av deg å sette barna først og begrense tapene for dem ved å ikke dyrke offerrollen. 12
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. mai 2017 #11 Skrevet 18. mai 2017 Dette var stort av deg, kreds til deg
Carrot Skrevet 18. mai 2017 #12 Skrevet 18. mai 2017 En dag i fremtiden når barna dine er voksne vil de huske denne dagen og innse hvor mye det du gjorde for dem kostet deg og innse hvor mye de betyr for deg. Sterkt av deg å velge dem på en vanskelig dag som denne - og selv om de kanskje merket at du hadde det vanskelig vil de uansett huske det som en fin ting. Like viktig ikke minst er at en dag vil du også komme dit du ønsker være i forhold til dette og kan se tilbake på dagen og tenke at du fikset det! Supermamma! 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #13 Skrevet 18. mai 2017 Takk for gode ord 😊 Jeg har dårlig samvittighet ovenfor barna da. Jeg fikk ikke vært der på den måten jeg pleier å være, fordi jeg rett og slett var sliten av å gå å grue meg til dagen :-/ Men min x sa at barna koste seg og satte stor pris på at jeg kom 😊 Anonymkode: 0b5ef...499 2
MCH09 Skrevet 18. mai 2017 #14 Skrevet 18. mai 2017 Klem til deg Barna dine satte nok stor pris på at du kom. Jeg har noenlunde samme historie som deg, og vet du hva, de var emosjonelt utro. De gjorde kanskje ikke noe fysisk, men når man (som en sier over her) dyrker en forelskelse med en annen part så er det utroskap. Men det er off topic. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #15 Skrevet 18. mai 2017 Og jeg var i motsatt situasjon. Anonymkode: 5ed3c...01b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #16 Skrevet 18. mai 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg var i motsatt situasjon. Anonymkode: 5ed3c...01b Jeg også... Det var ikke så jævla koselig det heller. I allefall ikke da dama kom trampende inn i huset mitt med møkkete bunadsko for å hente barna. Det ene barne ville ikke sitte på med henne (vi skulle samme sted) og da jeg foreslo at jeg kunne ta med meg barnet fikk jeg bare ett drepende blikk! Midt oppi kaoset med å gjøre klar mine egne barn ble det da en høylydt krangel mellom mor og barn. Kjempe koselig!! 😡 Å så I VÅRT hjem!! Anonymkode: 4ff73...703
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #17 Skrevet 18. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg også... Det var ikke så jævla koselig det heller. I allefall ikke da dama kom trampende inn i huset mitt med møkkete bunadsko for å hente barna. Det ene barne ville ikke sitte på med henne (vi skulle samme sted) og da jeg foreslo at jeg kunne ta med meg barnet fikk jeg bare ett drepende blikk! Midt oppi kaoset med å gjøre klar mine egne barn ble det da en høylydt krangel mellom mor og barn. Kjempe koselig!! 😡 Å så I VÅRT hjem!! Anonymkode: 4ff73...703 Vel, di hører bare din side av historien her...Tipper dama hadde en annen opplevelse av den...Og jeg forstår fakrisk ts og den dama du beskriver, som må la en annen kvinne ( deg ) være med barna sine. Må være en vanskelig situasjon. Anonymkode: 64322...de2 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #18 Skrevet 18. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg også... Det var ikke så jævla koselig det heller. I allefall ikke da dama kom trampende inn i huset mitt med møkkete bunadsko for å hente barna. Det ene barne ville ikke sitte på med henne (vi skulle samme sted) og da jeg foreslo at jeg kunne ta med meg barnet fikk jeg bare ett drepende blikk! Midt oppi kaoset med å gjøre klar mine egne barn ble det da en høylydt krangel mellom mor og barn. Kjempe koselig!! 😡 Å så I VÅRT hjem!! Anonymkode: 4ff73...703 Denne tråden er et tegn på at for mange hopper inn i forhold uten å være ferdig med sitt forrife forhold, og barna blir taperne dessverre...Du skriver også at du har egne barn...Alt for mye mine dine barn idag, og det vil gå ut over barna. Anonymkode: 64322...de2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #19 Skrevet 19. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er et tegn på at for mange hopper inn i forhold uten å være ferdig med sitt forrife forhold, og barna blir taperne dessverre...Du skriver også at du har egne barn...Alt for mye mine dine barn idag, og det vil gå ut over barna. Anonymkode: 64322...de2 Så den ene parten må vente med å få seg ny partner til den andre er ferdig med forholdet? Noen er jo bitre resten av livet. Jeg mener at det er den parten som er bitter som må ta seg sammen og ikke den som faktisk har gått videre. Anonymkode: 5ed3c...01b 1
Krummelure Skrevet 19. mai 2017 #20 Skrevet 19. mai 2017 Så fint at du satte barnas følelser først. Bra løst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå