Gå til innhold

Kvaliteten på det norske flagget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hurra for 17 mai. 

Men kvaliteten på flagget som selges overalt er ikke mye å rope hurra for, dårlig sydd og løse tråder er det som tilbys, og stoffet er tynt. 

Hva er årsaken til et elendig utvalg av flagg her i Norge, og det som selges er av laveste kvalitet som brukes til flagget. I andre land tilbys det flagg i forskjellige kvalitetsnivå, der de dyreste flaggene er laget av tykt stoff. 

Burde vi ikke være mer stolte av landet vårt slik at vi flagget med flagg i kvalitet og ikke noe som er produsert på en fabrikk i utlandet som bruker stoff av laveste og billigste kvalitet. 

Anonymkode: cec5f...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Fordi alle trenger et flagg til 17. mai. Dessuten får du kjøpt flagg av bedre kvalitet om du bare leter litt.

Anonymkode: 8dc71...6ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi alle trenger et flagg til 17. mai. Dessuten får du kjøpt flagg av bedre kvalitet om du bare leter litt.

Hva skjedde med flagget fra i fjor? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med flagget fra i fjor? 

Mange flagg blir ødelagte, noen trenger nye flagg fordi de får flere barn, osv osv.

Såpass klarer vel du også å skjønne?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange flagg blir ødelagte, noen trenger nye flagg fordi de får flere barn, osv osv.

Såpass klarer vel du også å skjønne?

Eller at de blir bare kastet i søpla. 

Når folk kjøper nye flagg så er for hele familien, ikke bare for det nye familiemedlemet. 

Igrunnen lukter det litt falskhet når en ser folk er ute og feirer landet med flagget. Når de bryr seg så lite i virkeligheten. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fortsatt et gammelt flag fra før alt ble i polyester, ta å sjekk rundt på bruktbutikker. De selger ofte gamle flagg.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hurra for 17 mai. 

Men kvaliteten på flagget som selges overalt er ikke mye å rope hurra for, dårlig sydd og løse tråder er det som tilbys, og stoffet er tynt. 

Hva er årsaken til et elendig utvalg av flagg her i Norge, og det som selges er av laveste kvalitet som brukes til flagget. I andre land tilbys det flagg i forskjellige kvalitetsnivå, der de dyreste flaggene er laget av tykt stoff. 

Burde vi ikke være mer stolte av landet vårt slik at vi flagget med flagg i kvalitet og ikke noe som er produsert på en fabrikk i utlandet som bruker stoff av laveste og billigste kvalitet. 

Jeg kjøpte et knippe flagg på Nille til en krone. De er der ingen løse tråder eller elendig kvalitet på. De er ikke store men har så langt tålt dagens "herjing" helt utmerket. 

Anonymkode: 85d0b...2ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte et knippe flagg på Nille til en krone. De er der ingen løse tråder eller elendig kvalitet på. De er ikke store men har så langt tålt dagens "herjing" helt utmerket. 

Kjøpte meg et balkong flagg som ikke hadde den beste kvaliteten, og det var likt på alle. 

Heller ikke stangen og feste er av god kvalitet. 

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at de blir bare kastet i søpla. 

Det tviler jeg veldig på. Folk tar da selvfølgelig vare på flaggene til neste år, jeg har for eksempel et fra da jeg var to år og jeg er nå 34.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte meg et balkong flagg som ikke hadde den beste kvaliteten, og det var likt på alle. 

Heller ikke stangen og feste er av god kvalitet. 

Det er jo normalt å se hva man kjøper i en fysisk butikk og å vurdere om det du tenker å kjøpe er av en kvalitet du er villig til å betale for å eie. 

Å klage etetrpå er lite gjennomtenk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man finner flagg i ulike kvaliteter, noen bedre en andre bare man gidder(!) å lete litt istedet for å klage til fremmede på nett. 

Anonymkode: ffe5a...e4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo normalt å se hva man kjøper i en fysisk butikk og å vurdere om det du tenker å kjøpe er av en kvalitet du er villig til å betale for å eie. 

Å klage etetrpå er lite gjennomtenk. 

Det samme flagget selges jo overalt, og vil en ha et flagg så kjøper en jo det. Det selges jo ingen høy kvalitet i Norge som er lett tilgjengelig, kun det som er i lavest og billigst kvalitet. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man finner flagg i ulike kvaliteter, noen bedre en andre bare man gidder(!) å lete litt istedet for å klage til fremmede på nett. 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bør det ikke være tilgjengelig overalt da? Istedet for å måtte lete. Jeg tror heller ikke at det finnes så mange kvalitetsnivå på eks balkongflagg, det er nok mer rettet mot store flagg til flaggstenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...