Gå til innhold

17 mai sendingen på NRK

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen alle🇳🇴🇳🇴 Jeg følger 17 mai sendingen på NRK, med alle de alternative 17 mai feiringene rundt om i landet og verden😂 

Anonymkode: 72a36...f0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med dagen alle🇳🇴🇳🇴 Jeg følger 17 mai sendingen på NRK, med alle de alternative 17 mai feiringene rundt om i landet og verden😂 

Ok! Da vet vi hva du gjør i dag. Takk for info. 

Anonymkode: 3d5f9...aea

• Liker 6
Skrevet

God 17. mai!!!

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God 17 mai til deg og!! 😄 jeg følger også med på nrk! Hyggelig stemning rundt om i landet og det er kjempe kjekt å følge med på! 

Anonymkode: 8e6c1...251

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er litt lei disse sendingene når reporterne hele tiden plukker ut utenlandske turister for å spørre dem om hva de synes.

Det vitner om dårlig selvtillit hos Norge

Anonymkode: bd595...db0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er liksom de samme innslagene hvert år😆 Tog i Uganda, Berlin, Gaustatoppen. Hva synes turister om 17 mai. Hvordan feirer utlendinger i Norge 17 mai. Hunder med sløyfe og flagg. Hehe 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er alene på 17. mai så jeg følger også med på den sendingen og har gjort det i noen år nå.

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer med dagen alle sammen :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med nasjonaldagen! :blomst:

Veldig trivelig med den nrk-sendinga som står på hele tiden mens man pusler med andre ting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er liksom de samme innslagene hvert år😆 Tog i Uganda, Berlin, Gaustatoppen. Hva synes turister om 17 mai. Hvordan feirer utlendinger i Norge 17 mai. Hunder med sløyfe og flagg. Hehe 

Norge som en helhet er en reprise av seg selv, år etter år. Det er igrunnen lite nytt som skjer.  Enten det er 17 mai eller det andre. Og ikke minst diskusjoner. De evige debattene om det samme år etter år som aldri dør ut. 

Anonymkode: 7b602...ccb

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge som en helhet er en reprise av seg selv, år etter år. Det er igrunnen lite nytt som skjer.  Enten det er 17 mai eller det andre. Og ikke minst diskusjoner. De evige debattene om det samme år etter år som aldri dør ut. 

Anonymkode: 7b602...ccb

Sånn er det vel med all slags feiringer verden over. De er som regel bygget på årevis med tradisjoner :)

Anonymkode: dfde3...c7d

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det vel med all slags feiringer verden over. De er som regel bygget på årevis med tradisjoner :)

Anonymkode: dfde3...c7d

Jeg liker tradisjoner. :) 

Skrevet

Bra tale

AnonymBruker
Skrevet

Og så er det veldig viktig å spørre flest mulig små snørrunger, om hva mange iskrem de har spist. Eller hva slags iskrem de liker aller, aller best... 

Anonymkode: fc919...82d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...