Gjest Forelskelset Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 O`boy, vær gang jeg får melding av en viss mann, eller møter han får jeg så deilige sommmerfulgler i magen. Jeg blir helt skjelven av han når vi skal møtes og jeg skjelver i stemmer noen ganger. Selv om jeg er den siste av alle som merker om noen er interessert, så MÅ han være det. Han spør meg stadig om å være med på ting og viser stor interesse. Jeg har så lyst til å bare gå bort til han å gi han et saftig kyss, men her starter problemet. Jeg har et forhold m/barn (min samboer som jeg stadig tenker på og som jeg ikke har lyst å fortsette livet ut med). nå har jeg så sterke følelser for en mann at jeg nesten har problemer med å styre meg. Min samboer vet at vi treffes, men bryr seg ikke noe videre om det. Det som gjør det vanskelig er at vi ikke kan sluttes å treffes fordi vi jobber sammen. Åh, herregud hva skal jeg gjøre. Jeg får jo ikke sove om natta , og har så lyst å si til han hva jeg føler. (han har vel sikkert skjønt det...)
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Det høres ut som o mdu vet med deg selv at du ikke kommer til og være sammen med din nåværende mann noe lenge... Du er forelsket i en annen.... Hvordan er det i forhold til barna? Merker de at du ikke har det bra i forholdet ditt? Ettersom dere jobber sammen, er det jo vanskelig og unngå han, så du må nok ta det som det kommer... Samtidig bryr ikke mannen din seg om at dere møtes, men mest trolig skjønner ikke han at det er noe mellom dere, derfor denne roen (vil jeg tro) OM du skal gå videre med denne mannen, så bør du ha brutt ut av forholdet du har først. Selv om mannen din ikke er drømmemannen, fortjener han ikke at du er utro... Bruk litt tid, tenk, vurder, sett litt for og imot, og bestem deg for hva du skal gjøre, og stå for det. Det må nesten bli enten eller, samma hvor vanskelig det blir. Det går bra til slutt om du følger hjertet ditt Lykke til....
*Lene* Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 :o Hvorfor i all verden er du sammen med en mann du ikke vil leve med? Utrolig dårlig gjort ovenfor denne mannen! Er du forelsket i en annen, BØR du fortelle det til din samboer! Ingen fortjener å bli gått bak ryggen på!
Gjest lurven Skrevet 31. desember 2004 #4 Skrevet 31. desember 2004 den forelskelsen kan jo gå over gresset er ikke grønnere... bla bla bla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå