AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Her en katt som snart skal føde. Tror det kan skje når som helst. Det siste døgnet så har kattungene i magen nesten ikke rørt seg, så jeg må bare spørre her. Er det noe å bekymre seg over? Kjenner litt innimellom, men veldig mye mindre enn vanlig. Er det noe sånt "nær fødsel" sak hos katter? Vært med på kattefødsel før, men er så lenge siden at jeg ikke husker.. Anonymkode: 5aacf...cd0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #2 Skrevet 17. mai 2017 Du må nok bare vente. Kan være at de ligger i riktig posisjon til fødsel Anonymkode: c0b98...6cf
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 På 17.5.2017 den 4.48, AnonymBruker skrev: Du må nok bare vente. Kan være at de ligger i riktig posisjon til fødsel Anonymkode: c0b98...6cf Hvor lenge før fødsel legger de seg i riktig posisjon? Anonymkode: 5aacf...cd0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge før fødsel legger de seg i riktig posisjon? Anonymkode: 5aacf...cd0 Snakk med en dyrlege. Dette varierer Anonymkode: c0b98...6cf
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Håper du kastrerer katten etter ungene kommer. Det er på denne måten dyrebeskyttelsen ender opp med så mange hjemløse kattunger hver eneste sommer. Og jeg håper også når de er store nok til å få nye hjem at du tar en symbolsk sum for dem, for nå som reptiler blir tillatt i Norge fra august tør jeg ikke tenke på hva noen bruker kattungene til og de blir gitt bort. Anonymkode: d7d96...21b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå