Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og sliter og leser til prøven...mye kan jeg jo, men endel..blæh..Hvordan er det, tar man testen på en pc..kan man først ta de svarene man er 100 % på, eller må man gjøre det kronologisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke... Jeg utsatte å kjøre opp, har tatt alt obligatoriske for lenge siden... Men har ikke hatt tid til å lese på teorien og ta flere kjøretimer pga jobben. :P Ønsker deg lykke til! :tommelsmil:

Skrevet

Du kan svare på spørsmålene i den rekkefølgen du selv ønsker.

Skrevet

Man svarer på en pc ja. Du klikker deg gjennom spm for spm og svarer det du kan. Så kan du bla deg frem og tilbake og endre svarene dine der du vil. Til slutt når du er sikker på at alt er riktig ;) klikker du på en knapp som "sender" svarene dine. Etter noen sekunder får du beskjed på skjermen om du har bestått eller ikke.

Da jeg tok teoriprøven i mai stod det opplyst hvor mange av svaralternativene som var riktige, men tror det skulle bli en endring på dette like etterpå. Noen som vet noe om det?

Lykke til på prøven, det går nok bra! :)

Skrevet

Riktig som Mrs B sier, og du får fortsatt oppgitt hvor mange svaralternativer som er riktige. Jeg tok testen i november.

Skrevet
Riktig som Mrs B sier, og du får fortsatt oppgitt hvor mange svaralternativer som er riktige. Jeg tok testen i november.

Er dere helt helt sikre..for da klarer jeg det nok..er nemlig det der jeg tester meg selv på nettet...

Gjest Anonymous
Skrevet
sitter og sliter og leser til prøven...mye kan jeg jo, men endel..blæh..Hvordan er det, tar man testen på en pc..kan man først ta de svarene man er 100 % på, eller må man gjøre det kronologisk..

Du tar de kronologisk, i alle fall gjorde jeg det, på den pcen jeg fikk tildelt.

Men da jeg leste teorien, hoppet jeg over alt om dekkdimensjoner, og om å kjøre med henger, og alt det tekniske.

Man har jo lov å ha en del feil, og jeg kalkulerte med det, og konsentrerte meg kun om regler i trafikken.

Det gikk bra.

Prøv å se for deg trafikkbildet, slik det pleier være, når du f.eks. får spørsmål og en tegning av en situasjon og hva du skal gjøre da.

Noen få av spørsmålene er slik formulert, slik at flere av svaralternativene er riktige/gale, og så må du krysse av - da kan du ha noen feil, altså f.eks. 80 % og likevel bestå.

Det hjelper også å stole på at underbevisstheten din vet det, så slipper du nervepresset.

Dette klarer du. Stol på deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...