AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #41 Del Skrevet 17. mai 2017 Har ikke pult, men sugde typen iført bunad mens vi ventet på noen venner vi skulle ta følge med til byen i dag Anonymkode: 6fe15...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #42 Del Skrevet 17. mai 2017 Nope og var gift i 13 år😒 Men nå har jeg fått meg en ff og lurer på om den må på en gang han er på besøk😂 Anonymkode: 29d4b...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #43 Del Skrevet 17. mai 2017 På 16.5.2017 den 23.06, AnonymBruker skrev: Går du i bunad uten strømpebukse??? Jeg bruker både strømpebukse og truse og ville aldri risikert å grise til bunaden. Deilig da med utflod nedover hele innsiden av bunaden din etter et par år Anonymkode: 6d017...735 Jøss, hvor mye utflod har du da? Vurdert bleie?😷 Anonymkode: dcbc9...b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 17. mai 2017 #44 Del Skrevet 17. mai 2017 Her var det tusen gode grunner til å ikke arve eller kjøpe bunad brukt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 17. mai 2017 #45 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) . Endret 27. november 2017 av stf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cheers1982 Skrevet 17. mai 2017 #46 Del Skrevet 17. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men husker bestemor fortalte at hun ble det. Hun var dement og på sykehjem, og totalt uten filter. Var nok en hemmelighet hun hadde tenkt å ha med seg i grava Viser seg jo at hun faen meg var utro mot bestefar, hun hadde et forhold til ung mann, og de hadde stevnemøter. På den tiden var hun jo 100% hjemme på gården, så det var jo vanskelig å møtes i skjul, og da ble det ofte til at han var innom gården da bestefar var ute på arbeid, og da var det flere ganger som hun sa: "da han kom, gikk vi bak låven og han løftet opp stakken min og vi hadde en hyrdestund", så lo hun så nesten gebisset datt ut. Og ikke nok med det, bestefar, like dement, sitter ved siden av og hører historien, og holder på å le seg i hjel han ogsåSkulle likt å visst hva som foregikk i topplokket til de gamlingene da Men jeg har aldri blitt pult i bunad, men det høres jo litt sexy ut, hehe.... Anonymkode: 6c593...ce5 Hahaha, sorry men jeg knakk totalt sammen av denne historien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. mai 2017 #47 Del Skrevet 18. mai 2017 På 16.5.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev: Kåte gutter og menn synes jenter i alt mulig er sexy 😄 Anonymkode: bd1de...345 Jeg synes jenter i bunad er sexy, og jeg er en heterofil jente så det har ingenting med kåthet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå