Gå til innhold

hudpleie for alle penga!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!Har som et nyttårsforsett å ta huden min på alvår. Har fått mer og mer problemer med uren hud i det siste. Vil gjerne bli kvitt den for gått!!Hadde vært deilig... :enig_animasjon:

Har surfa litt rundt på nettet etter produkter og har sett litt på disse produktene:

Kanebo Oil ControlWash and Mask

Kanebo Silk Peeling Powder

Kanebo Instant Foam

Kanebo Total Finish foundation

Shiseido deep Cleansing Foam

Shiseido Balansing Soften

Shiseido Purifying Mask

Disse så ut til å hjelpe for mine behov. Vil gjerne bli kvitt urene huden(tilstoppede poere og "underliggende" kviser. Samt trenger huden min fukt. Har noen erfaringer med disse vil jeg gjerne høre fra dere...Har sett at disse merkene har fått bra kritikker rundt om på forumet,så tenkte jeg skulle skjekke det litt ut og produktene virket lovende.Men de er jo dyre så vil forsikre meg om at de funker!

Håper jeg hører fra dere. Vil også gjerne har tips om andre produkter som er bra!!

:nisse: Fortsatt go jul! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mye problemer med uren hud og, men etter å ha brukt MD Formulations produkter er huden min blitt merkbar bedre. Har selv brukt MD i ca 4-5mnd og huden ser glattere og smidigere ut. Jeg bruker Decleor Harmonie Emulsion som fuktighetskrem, er veldig bra for denne årstiden, siden det er så kaldt ute nå, kremen demper rødhet/blodkar og er beroligende. Bruker også Bare Escentuals/ i.d make up, har hørt at den skal ta vare på huden uten å forverre den.

Det koster en del penger, for produktene fåes bare kjøpt i hudpleie salonger i Norge, men man kan jo bestille på nettet. Det er faktisk nærme 50% billigere enn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...