AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Er det normalt å svette ut av rumpa, eller er det bare meg det gjør det med? Anonymkode: e8faa...495
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Det er vanlig å svette alle steder du har hud om man f.eks trener hardt. Anonymkode: e57ac...e8f
Million Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 (endret) Jeg svetter ikke i rumpa, og kan ikke huske jeg noengang har gjort det - iallfall ikke i sånn grad at jeg merket det eller noe. Jeg trener ikke. Men som nevnt i innlegget ovenfor, så kan jo all hud svette. Så hvis man svetter voldsomt ellers på kroppen pga hard fysisk belastning, så kanskje også i rumpa? Har lest om andre som hadde problem med svette i rumpa og sårhet som følge av det. Ble anbefalt talkumpudder i "sprekken". Endret 16. mai 2017 av Million
Gjest Froning Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det normalt å svette ut av rumpa, eller er det bare meg det gjør det med? Anonymkode: e8faa...495 Renner det svette ut av rumpehullet ditt? Hvis ikke kan jeg trøste deg med at rumpesvette er et vanlig fenomen..
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 Sikkert barbert seg i ræva 😂 Anonymkode: 8885d...494
Gjest Cyrus Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 Jeg tror det er ganske normalt. Ta deg en tur på treningsstudio og se etter de med lysegrå bukser så forstår du nok at du ikke er alene 😄
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 35 minutter siden, Million skrev: Jeg svetter ikke i rumpa, og kan ikke huske jeg noengang har gjort det - iallfall ikke i sånn grad at jeg merket det eller noe. Jeg trener ikke. Men som nevnt i innlegget ovenfor, så kan jo all hud svette. Så hvis man svetter voldsomt ellers på kroppen pga hard fysisk belastning, så kanskje også i rumpa? Har lest om andre som hadde problem med svette i rumpa og sårhet som følge av det. Ble anbefalt talkumpudder i "sprekken". Jeg svetter veldig sterkt på treningssenter etter å ha løpt på mølla (merkelig siden jeg nesten ikke svetter utendørs når jeg jogger) og når jeg trener benkpress etterpå er det svettemerker fra rumpa og opp til hodet på benken etter jeg har brukt den (og ja, jeg vasker benken etterpå), så det er normalt å svette alle plasser når man trener. Det blir jo klamt mellom rumpeballene, så er egentlig ikke så rart. Anonymkode: e57ac...e8f
Gjest Alterego666 Skrevet 18. mai 2017 #8 Skrevet 18. mai 2017 Det er veldig banlig å svette i rumpa. Dersom du ikke har hår i rumpa, vil du svette mer. Helt naturlig og vanlig. Vanlig hygiene burde forebygge utslett og sårhet. (Hvorfor er dnne tråden på seksualitetsforumet?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå