AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Noen som har erfaringer med hvordan finne en elsker til min kone. Hvor er det best å finne rette vedkommende, på byen, nettet? Hun har lyst på en elsker i alderen 30-40 år. Jeg skal ikke være involvert. Setter pris på nyttige forslag og erfaringer. Anonymkode: 9454c...4e3
*Mocca* Skrevet 17. mai 2017 #2 Skrevet 17. mai 2017 Så heldig hun er som får muligheten til det! Sider jeg kan anbefale å prøve er; Xhamster.com Nakenprat Fetlife
SlemUlv Skrevet 17. mai 2017 #3 Skrevet 17. mai 2017 Om man vil ha elsker, som også er interesert i kink er fetlife greit. Men kun for sex, er ikke fetlife bra. Det er ingen enkel søke metode der.
Ulla Ullsokk Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 Skal DU finne det? Hun klarer vel å skaffe det selv? Burde være en enkel sak. 3
Gjest Alterego666 Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Jeg vil anbefale et nettsted framfor byen. Mye lettere å bestemme fremdriften og man kan være anonym så lenge man selv ønsker. Jeg synes du er raus, kona di har god grunn til å elske deg. Lykke til til dere begge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå