AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Helt enkelt spørsmål: hvilke planer har du i morgen (17.mai)? En del av dere skal gjerne jobbe, eller er vekkreist, og for noen er det til og med en velsignelse, slik at man kan skylde på det for at man ikke har planer. Andre er travelt opptatt. Er det noen av dere som ikke har noen å feire med, og som kanskje sliter med å gå ut i store folkemengder pga angst eller lignende? Fortell hvilke planer du har! 17.mai er som nyttårsaften en sånn typisk dag der jeg kjenner på at "alle andre har så mange å være med, så mye planer, så mye liv, jeg er bare xxx". Det er negativ tenkegang helt klart, jeg vet det, og jeg prøver jo å drite i å tenke sånn, men det kommer alltid litt på grunn av underliggende depresjoner og sånt. Fortell, fortell! Både om du skal noe spennende, eller noe kreativt, eller skal være mutters aleine! Anonymkode: 7409a...e6c 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 37 år og skal være sammen søster og familien hennes. 3 barn som kommer til å slite meg ut. Hjem rundt middagstid, steke meg en schvær entrecote å drikke et par glass vin. Gleder meg mest til den parten:D Anonymkode: d6d07...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Skal sove litt lenger enn vanlig og ha en rolig morgen med 17. mai-sending på TV, frokost for meg selv, pynting og sminke. Så kommer typen over for å spise en tidlig lunsj, før vi går ut i byen sammen - ser på barnetog, spiser is og koser oss. På kvelden blir det vel grilling med noen venner, tror jeg. Anonymkode: 7d000...c5c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Ut å se på tantebarn i lokalt tog på morgenen, deretter blir jeg visst "tvunget" til byen for å spise is med ei venninne. Jobb på kvelden. Mest lyst til å være hjemme før jobb, ta en real avslapningsdag hehe. Anonymkode: ff387...3d6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 Har kjøpt meg masse godt pålegg og skal spise en bedre frokost mens jeg ser på sendingene på tv. Senere på dagen kommer familien innom og spiser middag. Anonymkode: a5431...e88
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 Skal på frokost med venner med småbarn. Så skal jeg hjem og synes synd på meg selv, eller se på TV. Anonymkode: b48b9...de0
Ulv Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Skal kjøpe meg en kebab og se på Netflix. Syntes det er en fin 17. mai "feiring." 4
Tyrk40 Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 Ikke så mye som skjer egentlig når man er single mann på 39.. Hadde jeg hatt barn så hadde det nok vært annerledes(som jeg gledet meg til 17.mai hvert år i barndommen..Så moro hvert år.. Men skal på en liten fest på dagen og da blir det kalvestek til middag..... Ellers ganske stille i gården...
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #9 Skrevet 16. mai 2017 Skal på champagne-brunsj med venne-par og venninner. 20 stk totalt. Alle bringer noe til bordet, og no godt i glasset. Skal sitte på festpyntet langbord, skravle og kose oss, og nyte en siste 17. Mai Uten småtroll kravlende rundt. Blir vel til krampa tar oss! Er 41, og enslig på 40. Året, så intet nytt under solen. Kanskje kommer daten innom etterhvert, får se om han holder seg varm til neste år, eller går ut på dato Anonymkode: 98242...459
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #10 Skrevet 16. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal sove litt lenger enn vanlig og ha en rolig morgen med 17. mai-sending på TV, frokost for meg selv, pynting og sminke. Så kommer typen over for å spise en tidlig lunsj, før vi går ut i byen sammen - ser på barnetog, spiser is og koser oss. På kvelden blir det vel grilling med noen venner, tror jeg. Anonymkode: 7d000...c5c Uhm, jeg kan tydeligvis ikke lese - ser jo nå at du spør ENSLIGE voksne... Beklager det. Jeg tenkte "barnløse". Men jeg bor alene da, hvis det teller for noe Anonymkode: 7d000...c5c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #11 Skrevet 16. mai 2017 Jeg er 40, skal ingenting. Hadde kjøpt inn litt ekstra godteri men det røk med nå i kveld. Anonymkode: 3f9ed...0fc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #12 Skrevet 16. mai 2017 Skal spille i korps, som vanlig. Og etterpå skal jeg nyte en iskald Cola Zero. Anonymkode: f4c35...7fe 1
Gjest undulater Skrevet 16. mai 2017 #13 Skrevet 16. mai 2017 Nå er ikke jeg enslig, men tenkte meg ut i skauen jeg
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #14 Skrevet 16. mai 2017 Først frokost som mine foreldre holder for hele storfamilien, på ettermiddagen er jeg innvitert på grillfest hos venner. Jeg har imidlertid tenkt å droppe grillfesten, og heller bli hjemme med rømmegrøt, snop og øl, og de netflix. Trenger en fridag, lite som passer bedre enn 17.mai. Er fyverkeri her i byen kl 23, det ser jeg fra stuevinduet, så det skal jeg få med meg før jeg går til sengs. Anonymkode: 6bf45...d6f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #15 Skrevet 16. mai 2017 Jeg har kjøpt meg stangekylling med panceta og kryddersmør til middag og desserten skal jeg dyppe jordbær i smeltet 70%sjokolade og peanøttsmør som skal nytes i fulle drag og ellers blir det kanskje en tur til noe familie på ettermiddagen. Anonymkode: bcfb9...782
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #16 Skrevet 16. mai 2017 Skal sove til jeg våkner av meg selv (eller mer bestemt tenker jeg nok at jeg våkner av salutten klokken 07:00 ) . Så blir det en rolig frokost. Barnetoget passerer i gaten min, så da blir det ut og hilse på dem. Så tar jeg litt 17. mai sending på tv og rett før kl 16 går jeg bunadkledd opp i parken for å få med meg janitsjarkonserten. Var der i fjor og det var skikkelig hyggelig Etter konserten har jeg planer om å finne 1 ledig stol et sted og ta en kopp kaffe (og kanskje en kakebit). Så får jeg se hvor lenge jeg blir sittende. Om jeg rekker hjem før russetoget kommer så vinker jeg til dem fra balkongen - og er russetoget raskere enn meg, så må jeg vinke til dem fra gatenivå. Da går jeg hjem etterpå, tar av bunaden og rekker akkurat Dagsrevyen. Torsdag er det opp og på jobb, så det bør ikke bli noe nattevåk kjenner jeg. Anonymkode: bbf10...111 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #17 Skrevet 16. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal sove til jeg våkner av meg selv (eller mer bestemt tenker jeg nok at jeg våkner av salutten klokken 07:00 ) . Så blir det en rolig frokost. Barnetoget passerer i gaten min, så da blir det ut og hilse på dem. Så tar jeg litt 17. mai sending på tv og rett før kl 16 går jeg bunadkledd opp i parken for å få med meg janitsjarkonserten. Var der i fjor og det var skikkelig hyggelig Etter konserten har jeg planer om å finne 1 ledig stol et sted og ta en kopp kaffe (og kanskje en kakebit). Så får jeg se hvor lenge jeg blir sittende. Om jeg rekker hjem før russetoget kommer så vinker jeg til dem fra balkongen - og er russetoget raskere enn meg, så må jeg vinke til dem fra gatenivå. Da går jeg hjem etterpå, tar av bunaden og rekker akkurat Dagsrevyen. Torsdag er det opp og på jobb, så det bør ikke bli noe nattevåk kjenner jeg. Anonymkode: bbf10...111 Du hørtes ut som hadde en skikkelig positiv innstilling! Skulle ønske jeg var like driftig (og positiv) som deg! Du tenker ikke i det hele tatt på at du er alene, eller ikke møter noen spesiell? Jeg skulle selv ønsket at toget gikk forbi vinduet mitt så jeg kunne sett på dem og fått stemningen litt her. Jeg kunne også dratt ned til sentrum for å se på toget som er her, men for å komme meg til et fint utkikkspunkt uten så mange folk, må jeg igjennom den store folkemengden og da blir jeg fylt med et slikt ubehag, at det tror jeg ikke jeg orker. Jeg følte meg glad av å lese det du skrev! TS Anonymkode: 7409a...e6c 3
Aule Skrevet 16. mai 2017 #19 Skrevet 16. mai 2017 Planen min er å drikke meg dritings på rosevin og høre på Rolling Stones i kveld og slappe av i morgen før det er jobb på torsdag igjen. Kanskje ikke veldig kreativt, men jeg skylder på regnværet.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #20 Skrevet 16. mai 2017 I år blir det kun meg og det er ganske vanlig. Jeg velger å ikke dra til sentrum for å se tog. Jeg skal sove til jeg våkner. Frokost blir dom vanlig havregrøt. Hjemme går det i vanlig husarbeidet. Skal muligens jobbe litt hjemmefra. Kos i matveien blir reker. TV utgår hele dagen. For meg er 27. mai en fridag først og fremst. Førsteprio er å sove så lenge jeg klarer og resten av dagen formes etter hvert. Anonymkode: 52acf...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå