Gå til innhold

En "koselig" julegave til XP-brukere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Hvem i huleste gidder å lese alt det der??

Gjest Anonymous
Skrevet

At Linux og Mac er bedre enn Microsoft er vel noe de fleste begynner å bli klar over.... Selv synes jeg Mac er bedre enn Microsoft. MEN med barn på barneskolen, så kan jeg nesten ikke kutte ut Microsoft siden det er dette barna lærer å bruke på skolen.

Selv har jeg kuttet ut og bruke explorer, bruker Mozille Firebird, mens barna fortsatt må bruke explorer.

Bruker heller ikke Outlook som mail, men Mozilla Thunderbird...

Den dagen barna er store nok til å takkle både Microsoft og Mac, så bytter jeg til Mac tvert. Ennå vil nok to forskjellige operativsystemer virke forvirrende på dem

Skrevet

:hoho:

Synes den var morsom jeg. Så mye feilinformasjon og paranoia har jeg ikke lest på lenge! hehehee

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Er vel litt i tvil om MAC er så mye bedre i så tilfelle. MAC er tvers igjennom kommersielt og mer monopolistiske i tankegangen enn MS. De skal jo tross alt eie hver bidige lille detalj i maskina di, alt fra maskinvare til programvare.

Gjest Pøstmannen
Skrevet
:hoho:  

Synes den var morsom jeg. Så mye feilinformasjon og paranoia har jeg ikke lest på lenge! hehehee

Det er mulig det er ting som kanskje ikke burde vært ramset opp der, men jeg har selv sett disse "index.dat" filene her&der. Booter du med en live-CD (Knoppix el.l.), så kan du få se selv! Så selv om (i værste fall) 70% av det som er ramset opp, ikke stemmer, så har du de resterende 30%. Bare det i seg selv, burde få folk til å tenke seg om to ganger!!

Gjest Pøstmannen
Skrevet
Hvem i huleste gidder å lese alt det der??

Hvorfor ikke, når folk sluker rått bøker og blader med kjendissladder?

Ok ok, bare kos deg med Se&Hør du. Skal ikke tvinge deg til noenting jeg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...