AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Begynner virkelig å lure på det. Har aldri hatt kjæreste, aldri vært i nærheten engang. Det eneste menn vil ha fra meg er sex. Jeg er en tømmestasjon og ingen menn ser en menneskelig verdi i meg hvis det i det hele tatt finnes... Jeg har fullført vgs og nå jobber jeg. Tror jeg er normalvektig og bruker mye penger på hår og vipper. Tror jeg ser OK ut. Jeg går til psykolog og er medisinert. Er nok ingen som skulle trodd det, da jeg er sprudlende og inkluderende i hverdagen. Vil jeg noengang finne en? Begynner å miste trua... Anonymkode: f86e3...8f9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Du er 20, og guttene er også mest sannsynligvis 20 Men et tips kan jo være å finne ut av om de ser på deg som kjæreste- eller pulemateriale (ikke noe galt i det) før du ligger med dem Anonymkode: 8fdfa...e85
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Bare vent! Jeg er også 20 år, har hatt kjærester, men har da alltid blitt dumpet. Tenker at vi fortsatt er unge og har hele livet på oss! Bruk heller tiden på å dyrke deg selv så vil nok drømmemannen dukke opp etterhvert! Anonymkode: c8637...fd3 1
Sykkelkopp Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Du sier du bruker mye på hår og vipper. Hva med resten av sminken, hvordan er den? Det kan være den signaliserer sex mer enn kjærestematerial. Men det er umulig å si uten bilde Sprudlende og inkluderende er noe de fleste menn vil ha, så den delen burde være i boks En annen ting som hjelper er å ha interesser annet enn kim kardashian og 'ha det gøy' og 'være med venner'.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 Du er ikke det. Det er mulig du sees på som sexy og overfladisk, og at de du har sex med dermed ikke tenker så mye på deg som person. Har du vurdert å tone ned utseendefokuset ditt? Har du mannlige bekjente og venner? Blir du kjent med sexpartnerne dine? Anonymkode: 7d346...6e6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 43 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Du sier du bruker mye på hår og vipper. Hva med resten av sminken, hvordan er den? Det kan være den signaliserer sex mer enn kjærestematerial. Men det er umulig å si uten bilde Sprudlende og inkluderende er noe de fleste menn vil ha, så den delen burde være i boks En annen ting som hjelper er å ha interesser annet enn kim kardashian og 'ha det gøy' og 'være med venner'. Bruker ikke sminke, har kun vippeextension, stripet hår og fiksa bryn. Har andre interesser, men er kanskje ikke det mest interessante menneske i landet. TS Anonymkode: f86e3...8f9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke det. Det er mulig du sees på som sexy og overfladisk, og at de du har sex med dermed ikke tenker så mye på deg som person. Har du vurdert å tone ned utseendefokuset ditt? Har du mannlige bekjente og venner? Blir du kjent med sexpartnerne dine? Anonymkode: 7d346...6e6 Har ikke et stort utseendefokus, men bryr meg om det essensielle. Har få mannlige bekjente. Vi prater jo masse etter sex og på snap, men vil alltid møtes på kvelden... TS Anonymkode: f86e3...8f9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke et stort utseendefokus, men bryr meg om det essensielle. Har få mannlige bekjente. Vi prater jo masse etter sex og på snap, men vil alltid møtes på kvelden... TS Anonymkode: f86e3...8f9 Jeg ville forsøkt meg på en ny rutine. Møt dem på dagtid, ikke ha sex på første eller andre date, vis at du er noe mer enn sex. Anonymkode: 8fdfa...e85 5
hocane Skrevet 16. mai 2017 #9 Skrevet 16. mai 2017 Du er 20 år ikke 40.. du har hele livet foran deg frøken. Slapp av, prøv å nyt livet, forhold vil komme med tid. 1
Sykkelkopp Skrevet 16. mai 2017 #10 Skrevet 16. mai 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker ikke sminke, har kun vippeextension, stripet hår og fiksa bryn. Har andre interesser, men er kanskje ikke det mest interessante menneske i landet. TS Anonymkode: f86e3...8f9 Ingen sminke overhodet? Hvorfor ikke prøve littegranne
Katana Skrevet 16. mai 2017 #11 Skrevet 16. mai 2017 35 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Ingen sminke overhodet? Hvorfor ikke prøve littegranne Hvorfor? Hun er tyve år gammel! La henne være seg selv og gi blanke i utseendehysteriet. Er hun ikke bra nok uten sparkel og løse vipper, er de hun møter lite å samle på. 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #12 Skrevet 16. mai 2017 45 minutter siden, hocane skrev: Du er 20 år ikke 40.. du har hele livet foran deg frøken. Slapp av, prøv å nyt livet, forhold vil komme med tid. Ikke sikkert det. Jeg er 35 og har aldri fått meg kjæreste. Sier ikke at det vil ende sånn for TS, men jeg blir så oppgitt når folk sier "slapp av det ordner seg." Eller "bare vent til du får barn". Det er faktisk en del av oss som er dømt til et liv i ensomhet. Med mindre man er så desp at man tar turen til Thailand eller Gambia og kjøper seg en mann da. Anonymkode: 8debd...b14 4
Sykkelkopp Skrevet 16. mai 2017 #13 Skrevet 16. mai 2017 26 minutter siden, Katana skrev: Hvorfor? Hun er tyve år gammel! La henne være seg selv og gi blanke i utseendehysteriet. Er hun ikke bra nok uten sparkel og løse vipper, er de hun møter lite å samle på. Litt smonke er helt vanlig, ikke hysteri Hun får velge å prøve nye ting eller fortsette akkurat som før og få samme resultat som før
Katana Skrevet 16. mai 2017 #14 Skrevet 16. mai 2017 4 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Litt smonke er helt vanlig, ikke hysteri Hun får velge å prøve nye ting eller fortsette akkurat som før og få samme resultat som før Uenig. Utseendet er bare en liten del av "pakken". Hun spør om hun er "uelskelig". Jenta er tyve år gammel, og har hele livet foran seg. Det hun bør gjøre er å si til seg selv at hun i høyeste grad er til å elske, hvorvidt hun bruker sminke har ingenting med saken å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #15 Skrevet 16. mai 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert det. Jeg er 35 og har aldri fått meg kjæreste. Sier ikke at det vil ende sånn for TS, men jeg blir så oppgitt når folk sier "slapp av det ordner seg." Eller "bare vent til du får barn". Det er faktisk en del av oss som er dømt til et liv i ensomhet. Med mindre man er så desp at man tar turen til Thailand eller Gambia og kjøper seg en mann da. Anonymkode: 8debd...b14 Jeg er rundt 10 år eldre enn deg og aldri hatt kjæreste tidligere. Men nå har jeg prøvd og etter et par mislykket forsøk så har jeg funnet ei som liker meg godt. Anonymkode: bef4d...a5f
Sykkelkopp Skrevet 16. mai 2017 #16 Skrevet 16. mai 2017 23 minutter siden, Katana skrev: Uenig. Utseendet er bare en liten del av "pakken". Hun spør om hun er "uelskelig". Jenta er tyve år gammel, og har hele livet foran seg. Det hun bør gjøre er å si til seg selv at hun i høyeste grad er til å elske, hvorvidt hun bruker sminke har ingenting med saken å gjøre. Du burde vite at det ikke bare er å si til seg selv at man er verdig og si til seg selv at man skal ha høy selvtillit for å få det Hadde det vært tilfellet hadde det ikke vært noen usikkre personer i verden
Katana Skrevet 16. mai 2017 #17 Skrevet 16. mai 2017 15 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Du burde vite at det ikke bare er å si til seg selv at man er verdig og si til seg selv at man skal ha høy selvtillit for å få det Hadde det vært tilfellet hadde det ikke vært noen usikkre personer i verden Men jeg sier ikke at det er enkelt. Hun må jobbe med selvbildet, lære seg å like seg selv og kjenne seg verdifull. Det finnes ingen perfekte mennesker, og litt sminke til eller fra løser ingenting. Det er den usikkerheten hun og mange andre må jobbe med. Det er altfor mange i dag som er så opptatt av at de må være perfekte, og ikke tror de kan få seg partner hvis ikke alt er vellykket. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #18 Skrevet 16. mai 2017 3 timer siden, Sykkelkopp skrev: Ingen sminke overhodet? Hvorfor ikke prøve littegranne Hva har dette med om hun er uelskelig å gjøre? Virkelig? Anonymkode: 24a12...33e 1
Gjest NotNaomi Skrevet 16. mai 2017 #19 Skrevet 16. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynner virkelig å lure på det. Har aldri hatt kjæreste, aldri vært i nærheten engang. Det eneste menn vil ha fra meg er sex. Jeg er en tømmestasjon og ingen menn ser en menneskelig verdi i meg hvis det i det hele tatt finnes... Jeg har fullført vgs og nå jobber jeg. Tror jeg er normalvektig og bruker mye penger på hår og vipper. Tror jeg ser OK ut. Jeg går til psykolog og er medisinert. Er nok ingen som skulle trodd det, da jeg er sprudlende og inkluderende i hverdagen. Vil jeg noengang finne en? Begynner å miste trua... Anonymkode: f86e3...8f9 Ingen er uelskelige. Men du bør nok begynne med å elske deg selv,og se verdien i deg. Det er derfra du bør starte. Hva har hår og vipper med dette å gjøre??
Sykkelkopp Skrevet 16. mai 2017 #20 Skrevet 16. mai 2017 10 minutter siden, Katana skrev: Men jeg sier ikke at det er enkelt. Hun må jobbe med selvbildet, lære seg å like seg selv og kjenne seg verdifull. Det finnes ingen perfekte mennesker, og litt sminke til eller fra løser ingenting. Det er den usikkerheten hun og mange andre må jobbe med. Det er altfor mange i dag som er så opptatt av at de må være perfekte, og ikke tror de kan få seg partner hvis ikke alt er vellykket. Og hva er det jenter sier grunnen til at de bruker sminke er? De sier det får dem til å føle seg bra. Det er som å gå i bra klær Føle seg bra er det første steget til å føle seg elskbar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå