AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Vi trener på samme treningsstudio og han ventet på meg utenfor en dag vi trente samtidig. Så sa han at jeg var den peneste han hadde sett og spurte om vi skulle møtes. Han sa også at han tenkte på meg mens han var hjemme. Jeg syntes det var creepy men tror dere dette er noe han sier til mange? Jeg får generelt mye oppmerksomhet fra menn og er høy og blond og 22 år. Anonymkode: 696b0...21b
Duftavsommerregn Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi trener på samme treningsstudio og han ventet på meg utenfor en dag vi trente samtidig. Så sa han at jeg var den peneste han hadde sett og spurte om vi skulle møtes. Han sa også at han tenkte på meg mens han var hjemme. Jeg syntes det var creepy men tror dere dette er noe han sier til mange? Jeg får generelt mye oppmerksomhet fra menn og er høy og blond og 22 år. Anonymkode: 696b0...21b Vær forsiktig! Uansett om det er en innvandrer eller ikke, med en innvandrer stiller du mye svakere i henhold til å kunne få med deg bakgrunn og intensjoner. Bare vær ekstremt forsiktig til du kjenner vedkommende godt. Ikke inngi deg på noe du ikke kan kontrollere. For alt du vet kan dette være den rette for deg, men for all del vær forsiktig. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Høy, blond og 22 år ja. Det er det utlendinger går for. Han ser på deg som et lettvint ligg. Anonymkode: 36d3e...a2c 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Mennesker sier mye forskjellig. Noen ganger sier de det de sier fordi de ønsker å oppnå noe, andre ganger er det andre grunner. Anonymkode: 3844d...3a2 1
Duftavsommerregn Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høy, blond og 22 år ja. Det er det utlendinger går for. Han ser på deg som et lettvint ligg. Dette holder bare ikke, er vedkommende pen og veltrent ser vel de fleste menn med dårlige intensjoner denne kvinnen som akkurat det. Derfor sier jeg vær ytterst forsiktig når slike tar kontakt uten noe bakgrunn som vennskap og bekjentskap som et grunnlag for vurdering. Verden er utrolig kynisk, og det må alle kvinner og menn som møter andre ta høyde for. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 Menn sier mye for å få dyppa seg... En ting er hva han sier om deg, men hva synes du om han??? Anonymkode: 9ecaa...798
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Jeg hadde ikke stolt på det dersom noen sa noe slikt til meg. Virker litt tafatt å tenke på én bestemt person i flere måneder Anonymkode: 1aea5...8fc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke stolt på det dersom noen sa noe slikt til meg. Virker litt tafatt å tenke på én bestemt person i flere måneder Anonymkode: 1aea5...8fc Hvor leste du det? Anonymkode: 3c57c...d5b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #9 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor leste du det? Anonymkode: 3c57c...d5b Ok, TS sa måneder, og ikke flere måneder. Anonymkode: 1aea5...8fc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #10 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor leste du det? Anonymkode: 3c57c...d5b Unnskyld, ser nå at det står i overskriften. Anonymkode: 3c57c...d5b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #11 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Unnskyld, ser nå at det står i overskriften. Anonymkode: 3c57c...d5b Anonymkode: 1aea5...8fc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #12 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 1aea5...8fc Beklager. Anonymkode: 3c57c...d5b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #13 Skrevet 16. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, TS sa måneder, og ikke flere måneder. Anonymkode: 1aea5...8fc Er ikke måneder alltid i flertall. Anonymkode: a77e5...bc0 4
Hermine Grang Skrevet 16. mai 2017 #14 Skrevet 16. mai 2017 (endret) Er jo umulig å vite om han sier det til mange. Ønsker du å date han? Endret 16. mai 2017 av Hermine Grang
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #15 Skrevet 16. mai 2017 Jeg hadde oppfattet det som creepy. At han har tenkt på deg i månedvis er ikke OK å si, bare hvis vedkommende kjenner deg og kanskje etter at dere har blitt sammen. Men en komplett fremmed som har sett deg på et treningssenter og kommer for å fortelle deg at han har tenkt på deg "mens han var hjemme" er bare merkelig. Er du ikke interessert, så overse vedkommende. Ikke vær høflig, da det kan oppfattes som du er interessert. Anonymkode: fd860...510 1
Sykkelkopp Skrevet 16. mai 2017 #16 Skrevet 16. mai 2017 Å si at han har tenkt på deg en fremmed jente i stramme treningsklær i måneder er tegn på lav sosial intelligens. helt normalt at det skjer, men å faktisk si det før dere er kjent er creepy Ville holdt meg unna med mindre du er ute etter ren sex. Hvis du møter han burde du altså være klar for sex, og regne med at han blir ganske pågående om du ikke føler for det
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #17 Skrevet 16. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi trener på samme treningsstudio og han ventet på meg utenfor en dag vi trente samtidig. Så sa han at jeg var den peneste han hadde sett og spurte om vi skulle møtes. Han sa også at han tenkte på meg mens han var hjemme. Jeg syntes det var creepy men tror dere dette er noe han sier til mange? Jeg får generelt mye oppmerksomhet fra menn og er høy og blond og 22 år. Anonymkode: 696b0...21b Og det utnytter du deg vel av, ved å bruke stramme tights o.l Anonymkode: a28b6...8a2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #18 Skrevet 16. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det utnytter du deg vel av, ved å bruke stramme tights o.l Anonymkode: a28b6...8a2 Stramme tights er helt normalt på treningssenter, flott eller ei, slank eller tykk, det er helt normalt! Tights er praktisk Anonymkode: 1aea5...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #19 Skrevet 16. mai 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det utnytter du deg vel av, ved å bruke stramme tights o.l Anonymkode: a28b6...8a2 Vet du, det spiller ingen rolle om man bruker bukser eller tights på treningssenter som kvinne. Nedstirra blir man uansett dessverre når man er slank og trent. Vi kvinner kan ikke gå i burka fordi menn ikke klarer å ta ansvar for seg selv. Når noen stirrer på meg sender jeg dem et drepende blikk og da tar det slutt. Nesten alle kvinner på treningssenter bruker tights uansett størrelse og det er også endel menn som gjør det. Godt trente menn bruker ofte singleter eller stramme t-skjorter. Betyr ikke at de skriker etter oppmerksomhet bare fordi de velger behagelig treningstøy Anonymkode: 836dc...649 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #20 Skrevet 16. mai 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stramme tights er helt normalt på treningssenter, flott eller ei, slank eller tykk, det er helt normalt! Tights er praktisk Anonymkode: 1aea5...8fc Stramme tights blir det fordi de kjøper et til to størrelser for lite, som alt for mange gjør. Anonymkode: a28b6...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå