Gjest Bonertime Skrevet 31. juli 2002 #1 Del Skrevet 31. juli 2002 Hei! Jeg er en gutt på 17 år, som begynner å bli lei av å bare bruke hånda 8) Blir liksom kjedelig med det samme hele tiden, så jeg lurer på om noen av dere har noen tips til hva som kan gjøre runken bedre Noen ting som kam har i hjemmet, som kan være fin å stikke den inn i, eller noen andre måter som bare gjør det bedre. Kanskje dere jenter vet om noe, dere vet jo tross alt hvordan en f.... er KLem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pilonda Skrevet 31. juli 2002 #2 Del Skrevet 31. juli 2002 En eplepai, kanskje....? Knis fnis Unnskyld... kunne bare ikke dy meg Lionda Pilonda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 31. juli 2002 #3 Del Skrevet 31. juli 2002 Kok makaroni, fyll denne på en thermos-flaske....... putt junior oppi denne og kjør på................... ........ eller, tre en gummihanske på høyrehånda og runk i vei..... 10na :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #4 Del Skrevet 31. juli 2002 Har du prøvd å bruke glidemiddel?? Det gjør alt så meget bedre. Ellers har jeg lest om folk som bruker en sokk å runke i, eller rett og slett kjøper seg en sjømannsbrud på www.erotikknett.no Der har de et par som ikke koster all verden. Lykke til, og kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå