Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å prøve denne dietten her, og tror dette kan funke for meg.

Jeg har gått ned 10 kg av baby vekt, og ønsker gå ned mer. Har det travelt i hverdagen med små barn, jobb osv, og sliter litt med å finne på sunne retter til enhver tid. Nå har jeg vært flink med kostholdet så langt, og skeiet ut innimellom, men går ikke opp i vekt. Har hatt det slik i ca 6 mnd nå. Føler det har stoppet litt opp og jeg er rett og slett lei av å tenke sånn på hva jeg skal spise hele tiden.

Jeg vet at for å holde på varig vektendring så må livsstilen endres. Mel jeg vet at om jeg bare kommer meg ned i idealvekt så vil jeg kunne holde meg det. For jeg var alltid slank før jeg ble gravid, så har aldri slitt med overspising osv, henter meg alltid lett inn igjen.

Tror dere det er verdt å prøve?

Anonymkode: b1d6a...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å gå ned i vekt skal du bare spise litt mindre. Hvis vektnedgangen har stoppet opp, så må du spise litt mindre enn det igjen. Eller la være å skeie ut. Jeg googlet Yokebe, og det er det samme tullballet som ellers. Du trenger ingen kickstart, måltidserstattere, eller trippelvirkende pulver. Alle har det travelt. Du trenger ingen spesielle matvarer, eller å lage "sunne" retter. Lag det du og familien liker. Hvis du ønsker flere middagsideer, lån en kokebok på biblioteket. Starter du på suppekur, kan jeg love deg at varig livsstilseendring er det siste du er klar for når du er ferdig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Alle har det travelt"

Hvis du ikke skjønner at man med flere små barn under 4 år har det litt travlere enn en voksen uten barn, el med store barn, så har du skjønt fint lite.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

sofie777, mod

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Alle har det travelt"

Hvis du ikke skjønner at man med flere små barn under 4 år har det litt travlere enn en voksen uten barn, el med store barn, så har du skjønt fint lite.

Men veldig mange klarer da å spise sunt med små barn. Du skal ikke erstatte noen shaker med et sunt kosthold. Det er vitterlig ikke vanskelig å spise sunt. 

Anonymkode: f4c03...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Det var på tilbud så jeg bestilte 5 pakker i dag. Sparte vel 500,-kr :) dette vil vare i ca 3 uker. 

Før noen nevner at jeg like så godt kan spise et måltid tilsvarende 300kcal. Ja jeg vet det, men jeg syntes det er vanskelig å hele tiden å regne kcal og veie mat. Det blir lettere for meg å gjøre det slik. 

Håper på 10kg på 7 uker, har samme utgangspunkt som hun ene fra "suksesshistorier" 

Anonymkode: c06a8...efa

• Liker 1
Skrevet

Yokebe er vel det samme som Nutrilett ol? Så lenge det inneholder vitaminer og mineraler, og du spiser minst ett normalt måltid om dag, så er det helt grei måte å slanke seg på. Det eneste man må være klar over, er at selve "slankekuren" begynner når man har nådd idealvekten. For problemet er å vedlikeholde ønsket vekt, å gå ned er den enkle biten. Noen er berget når man har klart å holde vekten i 2 år, andre må fortsette "slankekuren" resten av livet.

Lykke til, du lykkes helt sikkert:nori:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...