Gå til innhold

Er liberalister de verste?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Blant menn med politiske meninger, er ikke liberalister de verste?

De vil legge ned staten, fjerne all skatt, fjeren alle tjeneste tilbud og fjerne alt som heter "offentlig".

Hva synes dere, er liberalistene de verste sex-partnerne, fordi de er så kjedelige?

Kanskje sosialistene er mer spennende eller er de trege de også? Eller hva med demokratene?

Kom igjen da folkens, bli med å si din mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hva synes dere, er liberalistene de verste sex-partnerne, fordi de er så kjedelige?  

Mye mulig, og et godt gjennomtenkt argument. Andre vil kanskje mene at sosialdemokrater og naboene til venstre er minst like ille fordi de mener at staten skal ha en finger med i spillet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På den annen side kan det tenkes at liberalistene har det minste utstyret?

Sosialistenen har de ekleste meningene, men kanskej de har det største utstyret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
På den annen side kan det tenkes at liberalistene har det minste utstyret?  

Sosialistenen har de ekleste meningene, men kanskej de har det største utstyret?

Begynn og studer logikk på blindern, og du kommer til å stryke med glans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho::hoho:

Det er jo nettopp det jeg har gjort, Rattlesnake. As a matter of fact så studerte jeg der og ved NTNU i over 6 år: og se hva det resulterte i: en ekstrem penis-fokusering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liberalister vil da vel ikke legge ned staten, men ha en nattvekterstat? Og så har man jo sosialliberalister da. ;)

Om de er dårligere i senga vet ikke jeg. Det får noen andre evt. kommentere. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel bare å teste dem ut det... det finnes nok av disse jyplingene uten sosiale antenner i Oslo. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg tror det er oss partivinglere som har de største pikkene. Men det gjør oss ikke nødvendigvis til gode elskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg tror det er oss partivinglere som har de største pikkene. Men det gjør oss ikke nødvendigvis til gode elskere.

Nei, men det hjelper mye på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...