Gå til innhold

Dere som kjøper håndsydde barneklær...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...fra Epla o.l, hva forventer dere av utførelsen og søm?

Tenker dere at det skal se ut som et plagg som kommer fra en fabrikk (H&M, Zara etc) eller er det mer sjarmerende at det ser håndlaget og hjemmelaget ut?☺️

Anonymkode: eb9b5...93b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer at det er pent sydd. Jeg synes ikke det er sjarmerende å bruke mye penger på klær som er dårlig sydd. Det er ikke sjarmerende... 

Anonymkode: bce29...c3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper hjemmesydde dukkeklær, og har en hel kasse full. Har knapt noe fra butikk.

Jeg forventer at kvaliteten er god, og at det ikke er tatt snarveier. Sømmer skal ikke rakne, pynt skal ikke falle av, klærne skal tåle ivrige barnehender og det skal kunne tåle å vaskes. Dukkeklærne  jeg kjøper oppfyller alle disse kravene, og de er en fryd å se på. Det samme ville jeg sagt om barnetøy om jeg skulle ha kjøpt det. Men hun jeg kjøper fra lager bare dukkeklær, så da blir det sånn :)

Anonymkode: 91147...493

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...fra Epla o.l, hva forventer dere av utførelsen og søm?

Tenker dere at det skal se ut som et plagg som kommer fra en fabrikk (H&M, Zara etc) eller er det mer sjarmerende at det ser håndlaget og hjemmelaget ut?☺️

Anonymkode: eb9b5...93b

Jeg syr selv :) Men det hender jeg kjøper av andre også. Kvaliteten på plagget må være god. Sømmene skal ikke rakne, knapper og pynt må sitte veldig godt fast. Plagget må tåle vaskemaskin (mitt ønske). Det er sjamerende når det ser hjemmelaget ut, men det må være godt hjemmelaget. Altså at sømmer, pynt osv er ordentlig gjort :) 

H&M har ikke god kvalitet i sine klær. Kjøpte en hel haug fra de i fjor via internett, og de fleste toppene så ikke ut etter vask, noen hadde krympet alt for mye. Sømmer osv var ikke så fine og noen var ikke holdbare...Vasket på riktig program.

Kjøper heller hjemmelaget enn fra H&M

AnonymBruker
Skrevet

I denne grad skal det for meg se ut som om det kommer fra fabrik. Skjeve sømmer, eller flikkete kanter som kan revne er ikke noe særlig. Det skal tåle barn, og det gjør ikke alle H&M klær, så jeg forventer at hjemmelagde klær er enda bedre lagd enn H&M o.l.

Anonymkode: 17348...32d

AnonymBruker
Skrevet

Gode sømmer MÅ det være. Klærne er ofte dyre så det forventes kvalitet og godt håndarbeid 

Anonymkode: 39d42...1ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...